PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w biurze podrozy

  • 1. Data: 2006-11-14 21:17:25
    Temat: zarobki w biurze podrozy
    Od: "Kamil" <k...@p...fm>

    Witam,
    Czy moglibyscie mi powiedziec jak ksztaltuja sie zarobki w biurach podrozy
    (wszystkie stanowiska), poczawszy od pracownikow sprzedajacych wycieczki po
    kierownikow. Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2006-11-15 09:59:34
    Temat: Re: zarobki w biurze podrozy
    Od: IP <m...@w...pl>

    Kamil napisał(a):
> [...]
    > (wszystkie stanowiska), poczawszy od pracownikow sprzedajacych wycieczki po
    Wroclaw, pracownik sprzedajacych wycieczki: 2tys netto + 13nastka

  • 3. Data: 2006-11-15 12:23:19
    Od: "Any User" <a...@d...com>

    > Wroclaw, pracownik sprzedajacych wycieczki: 2tys netto + 13nastka

    Poznań, 2003, biuro podróży mieszczące się w jednym pokoiku obok mojej firmy
    (w biurowcu) - właściciel wyciągał ponoć jakieś 1000-2500 netto, w
    zależności od popytu w danym miesiącu, jego pracownik (to wiem na pewno)
    pensję minimalną, bez 13-tek.