PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakupy AGD w internecie - jaki sklep polecacie?

  • 1. Data: 2007-08-08 12:45:24
    Temat: zakupy AGD w internecie - jaki sklep polecacie?
    Od: "Maciej Broniszewski" <m...@w...home.pl>

    Zastanawiam się czy wytworzyła się już jakaś marka sklepu internetowego,
    która byłaby rozpoznawalna przez szersze grono internautów. Sam pracuję w
    medialider.pl i jestem też ciekawy, czy marka ta jest Państwu znana.

  • 2. Data: 2007-08-08 13:29:35
    Temat: Re: zakupy AGD w internecie - jaki sklep polecacie?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Maciej Broniszewski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Zastanawiam się czy wytworzyła się już jakaś marka sklepu internetowego,
    > która byłaby rozpoznawalna przez szersze grono internautów.

    allegro.pl

    > Sam pracuję w
    > medialider.pl i jestem też ciekawy, czy marka ta jest Państwu znana.

    Nie jest.
    Nie lubimy kryptoreklamy i spamerow, ktorzy usiluja zrobic z nas debili.
    Jaki to ma zwiazek z tematyka grupy?

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-08 17:59:28
    Od: YArii <y...@i...pl>

    badzio pisze:
> [...]

    > allegro.pl

    > Nie jest.
    > Nie lubimy kryptoreklamy i spamerow, ktorzy usiluja zrobic z nas debili.

    pozycjonowanie strony w google ;-) zawsze te kilka punktów więcej :D