PracaGrupypl.praca.dyskusjePorzucenie stanowiska pracy ??? › Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
    Date: Thu, 7 Sep 2006 14:54:43 +0000 (UTC)

    Dnia 7 Sep 2006 07:14:42 -0700, Yeh <y...@a...net>
    w <1...@d...googlegroups.co
    m> napisał:

    > Zwolnienie jest krótkie .. na załatwienie prześwietlenia i tp.
    > czyli do konca tygodnia
    > Zadzwonie jutro do firmy i powiem że mam zwolnienie i że przyniosę
    > je w poniedziałek jak przyjdędo pracy.
    >
    > Napiszę też wymówienie
    > traktując to które otrzymałem jako nieważne.
    > mam 2 tyg okres wypowiedzenia (um. na czas okreslony)
    >
    > Co powinienem zrobić jeśli przyjdę do pracy i dostanę drugie
    > wymówienie??
    > juz napisane poprawnie?
    > z podpisami pieczatkami?

    Jak z dwutygodniowym okresem wypowiedzenia, to się pogodzić.
    Jak dyscyplinarkę, to się pożegnać standardowym 'Do zobaczenia w
    sądzie.'.

    > czy mogę traktować to pierwsze jako wiążące choć niepoprawne?
    > i czepiać się jego formy??
    > czy muszę przyjąc to któe już spełnia wymogi formalne??
    >
    > nie mam chęci na sądy pracy, one trawają długo i zabierają mase
    > czasu.

    Ale to nie chodzi o to, żebyś tam pracował, tylko o to, żebyś w
    papierach nie miał dyscyplinarki i dostał odszkodowanie za niuzasadnione
    zwolnienie z pracy.

    > chcę napisać sam wymówienie i spokojnie sobie odejść.

    ja czyli jakub
    Revoke.