PracaGrupypl.praca.dyskusjePorzucenie stanowiska pracy ??? › Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
  • Data: 2006-09-07 20:12:24
    Temat: Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze tylko kwestie czy
    > mam obowiązek przyjąć drugie wypowiedzenie np w poniedziałek gdy
    > pojawię się po zwolnieniu lek. skoro jedno juz dostałem??

    Jeszcze jest taka kwestia, że jeśli dostałeś ten papier bez świadków i go
    nie podpisałeś (nie pamiętam, jak było, nie chce mi się już szukać), to
    możesz iść w zaparte i przynieść jak najszybciej swoje wypowiedzenie z datą
    wcześniejszą od wypowiedzenia ze strony pracodawcy. Nawet jeśli go nie
    przyjmą, to jest że tak powiem, remis. W takiej sytuacji czeka Cię rozprawa
    w sądzie pracy i w zasadzie pewna wygrana (w takiej sytuacji sądy idą na
    korzyść pracownika).