PracaGrupypl.praca.dyskusjePorzucenie stanowiska pracy ??? › Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
  • Data: 2006-09-07 18:29:21
    Temat: Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
    Od: "Yeh" <y...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze tylko kwestie czy
    mam obowiązek przyjąć drugie wypowiedzenie np w poniedziałek gdy
    pojawię się po zwolnieniu lek. skoro jedno juz dostałem??

    Czy mogę sam złożyć wymówienie jeśli jestem na zwolnieniu, np
    jutro czy muszę w poniedziałek?

    jeszcze nie dostarczyłem im zwolnienia lekarskiego mam zamiar uczynić
    to jutro,
    kierowniczka, wie że poszedłem do lekarza potwierdziłem to gdy dziś
    stemplowałem książeczke ubezp. i własnie wtedyy mi dała ten
    kwiotek.

    więc jeśli jeszcze nie miałem swolniena to mogła mi to dać
    a skoro jestem jednak na zwolnieniu to czy sam ten fakt nie unieważnia
    papierka?
    Pozdrawiam
    Piotrek