PracaGrupypl.praca.dyskusjePorzucenie stanowiska pracy ??? › Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
  • Data: 2006-09-07 14:14:42
    Temat: Re: zabezpiecz lewe wypowiedzenie
    Od: "Yeh" <y...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Sposób powiadamiania zakładu pracy o zwolnieniu zależy też od
    > Regulaminu Pracy w firmie lub ogólnie przyjętych w niej zwyczajach dla
    > tego typu przypadków. W tej konkretnej sytuacji proponuję wykonanie
    > rozmowy telefonicznej. Przekaz info że jesteś na zwolnieniu, a druk L4
    > wysyłasz właśnie listem poleconym (niech powiedzą na jaki adres) lub
    > że przeniesie je twój znajomy, oczywiście za potwierdzeniem odbioru

    Zwolnienie jest krótkie .. na załatwienie prześwietlenia i tp.
    czyli do konca tygodnia
    Zadzwonie jutro do firmy i powiem że mam zwolnienie i że przyniosę
    je w poniedziałek jak przyjdędo pracy.

    Napiszę też wymówienie
    traktując to które otrzymałem jako nieważne.
    mam 2 tyg okres wypowiedzenia (um. na czas okreslony)

    Co powinienem zrobić jeśli przyjdę do pracy i dostanę drugie
    wymówienie??
    juz napisane poprawnie?
    z podpisami pieczatkami?
    czy mogę traktować to pierwsze jako wiążące choć niepoprawne?
    i czepiać się jego formy??
    czy muszę przyjąc to któe już spełnia wymogi formalne??

    nie mam chęci na sądy pracy, one trawają długo i zabierają mase
    czasu.
    chcę napisać sam wymówienie i spokojnie sobie odejść.