PracaGrupypl.praca.dyskusjewzor CV › Re: wzor CV
    From: "XYZ" <x...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wzor CV
    Date: Sun, 11 Jun 2006 21:03:57 GMT

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:e6hsvv$ur$1@inews.gazeta.pl...
    | Po to, żeby miec dodatkowe możliwości oddziaływania na zmysły rekrutara,
    | wyodrębnić się z szarej masy takich samych CV, nie korzystać z ogólnie
    | dostępnych wzorów CV.
    |
    | Poczytaj, co na temat przeglądania po raz tysięczny tego samego szablonu
    | CV sądzą rekruterzy na tej stronie.

    | Po moim trupie. Jak już umrę, będzie mi wisieć, jak szablonowy jest wzór
    | mojej klepsydry. Do tego czasu - never. :)
    |
    | I nie rozumiem krytyki. Nie chcesz - nie musisz. W czym problem?

    Hmmm zawsze sadzilem ze rekrutujacy chce zobaczyc co osoba moze zaoferowac a
    nie jak kolorystycznie potrafi pokazac iz nic nie potrafi.
    Jakbys mial odrobine doswiadczenia to bys to zrozumial. Cos tam naskrobales
    i chcesz opini to ja dostales.
    Sa ogolnie przyjete kryteria i rekrutujacy bedzie ich szukac ww szablonie a
    nie domyslac sie czy linia koloru jakiegos tam dzieli strone czy akapit.

    Napisze inaczej. Moje CV jest w tonie przedstawiony przez ow template i
    kiedy czytala osoba rekturujaca do firm z USA to byla pod wrazeniem ze
    wszystko czytalne bez zbednych dodatkow itp.
    Tak na marginesie to dostalem propozycje pojscia na rozmowe po wyslaniu
    takiego CVka i chyba to cos znaczy :)

    Podsumowujac Twoje wywody rozumiem ludzi w Polsce iz nazekaja poniewaz
    niechca sluchac co sie do nich mowi ale to juz pozostawiam bez komentarza :)

    z Anglii
    XYZ