PracaGrupypl.praca.dyskusjewysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila › Re: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
    Date: Thu, 2 Jun 2005 10:31:49 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@81.219.122.1

    prawda jest taka ze skutecznosc odpowiedzi na dokumenty wysylane mailem i
    chyba nie tylko wynosi 3% o ile dobrze pamietam
    gdzies kiedys dotarlem do takich badan i wlasnie tak to wyglada
    czyli na 100 wyslanych ofert odezwie sie 3 pracodawcow ktorzy cie zaprosza
    na rozmowe

    oczywiscie to tylko srednia
    jesli ktos ma dobre papiery to skutecznosc moze wyniesc nawet 100 %