PracaGrupypl.praca.dyskusjewysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila › Re: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
  • Data: 2005-06-02 10:31:13
    Temat: Re: wysyłanie swoich dokumentów(cv+lm) przez maila
    Od: g...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    uważam, że e- meil jest wygodniejszy dla pracodawcy, a na pewno jest
    wygodniejszy dla mnie - osoby starającej się o pracę. E-meil jest też tańszy -
    koszt listu to min 1 zł.I nie ma pewności że firma odpowie. Jeden, dwa listy to
    niewiele, ale kilkadziesiąt.... . a meil to jedno kliknięcie myszką.

    > Treść:
    > powitanie, info, że aplikuję na stanowisko [nazwa],[numer], podpis,  dane
    > kontaktowe [www],[telefon],[mail] (to po to, by pracodawca nie musiał
    > otwierać załącznika i szukać telefonu. Niech mu będzie łatwo zadzwonić do
    > mnie), zgoda na przetwarzanie danych przez WŁAŚCIWĄ!!!!! firmę

    Uważam, że nie ma sensu umieszczania danych kontaktowych w treści meila. Jeżeli
    pracodawca będzie chciał się ze mną skontaktować najpierw otworzy meila - żeby
    czegoś się o mnie dowiedzieć