PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie na umowie-zleceniu

  • 1. Data: 2007-08-29 09:22:41
    Temat: wypowiedzenie na umowie-zleceniu
    Od: "Marcin Księżopolski" <m...@o...pl>

    Witam,

    Mam może banalne pytanie, ale dla mnie to czarna magia. Jaki jest okres
    wypowiedzenia na umowie-zleceniu, jeżeli nie jest to wyszczególnione w
    treści. Czy można ją wypowiedzieć z dnia na dzień bez konsekwencji?

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam, Marcin

  • 2. Data: 2007-08-29 09:52:18
    Temat: Re: wypowiedzenie na umowie-zleceniu
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    > Mam może banalne pytanie, ale dla mnie to czarna magia. Jaki jest okres
    > wypowiedzenia na umowie-zleceniu, jeżeli nie jest to wyszczególnione w
    > treści. Czy można ją wypowiedzieć z dnia na dzień bez konsekwencji?

    "Jeżeli umowa nie zawiera określenia sposobu i warunków wypowiedzenia,
    wówczas obowiązuje 15 dniowy okres wypowiedzenia (bez dodatkowych
    ograniczeń) zaczynający się od momentu doręczenia wypowiedzenia."

    pozdr.

  • 3. Data: 2007-08-29 10:00:03
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-29 11:52 [l...@g...com] napisał(a):

    > "Jeżeli umowa nie zawiera określenia sposobu i warunków wypowiedzenia,
    > wówczas obowiązuje 15 dniowy okres wypowiedzenia (bez dodatkowych
    > ograniczeń) zaczynający się od momentu doręczenia wypowiedzenia."

    A skąd to?

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 4. Data: 2007-08-29 10:03:41
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-29 11:22 [Marcin Księżopolski] napisał(a):

    > Mam może banalne pytanie, ale dla mnie to czarna magia. Jaki jest okres
    > wypowiedzenia na umowie-zleceniu, jeżeli nie jest to wyszczególnione w
    > treści. Czy można ją wypowiedzieć z dnia na dzień bez konsekwencji?

    Kodeks Cywilny Art. 746. § 1. Dający zlecenie może je wypowiedzieć w
    każdym czasie. Powinien jednak zwrócić przyjmującemu zlecenie wydatki,
    które ten poczynił w celu należytego wykonania zlecenia; w razie
    odpłatnego zlecenia obowiązany jest uiścić przyjmującemu zlecenie część
    wynagrodzenia odpowiadającą jego dotychczasowym czynnościom, a jeżeli
    wypowiedzenie nastąpiło bez ważnego powodu, powinien także naprawić szkodę.
    § 2. Przyjmujący zlecenie może je wypowiedzieć w każdym czasie. Jednakże
    gdy zlecenie jest odpłatne, a wypowiedzenie nastąpiło bez ważnego
    powodu, przyjmujący zlecenie jest odpowiedzialny za szkodę.

  • 5. Data: 2007-08-29 10:43:39
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    > A skąd to?

    ups, sorrki, nie zauwazylem przedtem, ze to obowiazuje w czechach

    pozdr.

  • 6. Data: 2007-08-29 19:42:08
    Od: AF <3...@k...pl>

    l...@g...com pisze:

    > ups, sorrki, nie zauwazylem przedtem, ze to obowiazuje w czechach
    >
    > pozdr.

    bo zamiast uzywac glowy to wklejach co Ci google pokaze...