PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy ze wschodu, pracownicy z ukrainy, pracownicy z białorusi, pracownicy z rosji

  • 1. Data: 2007-08-29 09:59:20
    Temat: pracownicy ze wschodu, pracownicy z ukrainy, pracownicy z białorusi, pracownicy z rosji
    Od: z...@g...com

    Witam
    poszukuje agencji zajmującej się i specjalizującej (!) w sprowadzaniu
    pracowników ze wschodu, chodzi o te trzy kraje: Białoruś, Ukraina,
    Rosja, ponieważ można ich zatrudniać bez zezwoleń na pracę.
    Zależy mi żeby firma była na bieżąco ze wszystkimi przepisami
    dotyczącymi pracowników ze wschodu dlatego szukam agencji
    specjalizującej się w sprowadzaniu pracowników ze wschodu

  • 2. Data: 2007-08-29 10:07:57
    Od: Easy_Rider <k...@g...com>

    On 29 Sie, 11:59, z...@g...com wrote:
> [...]
    > dotyczącymi pracowników ze wschodu dlatego szukam agencji
    > specjalizującej się w sprowadzaniu pracowników ze wschodu

    witam, tez szukalem ostatnio, polecam http://www.eastworkers.pl/ to
    jedna z niewielu takich firm w Polsce, pozatym duze agencje pracy lub
    mniejsze tez Ci sprowadza pracownikow ze wschodu, ale racja, lepiej
    trzymac sie specjalizujacych wfirm w danej branzy

  • 3. Data: 2007-08-31 19:57:13
    Od: "MG" <m...@w...pl>

> [...]
    > dotyczącymi pracowników ze wschodu dlatego szukam agencji
    > specjalizującej się w sprowadzaniu pracowników ze wschodu

    Na podstawie tej strony, to można powiedzieć tylko, że to firma-krzak
    Zero adresu siedziby, telefonu stacjonarnego (jest tylko komóra) , nie
    mówiąc o informacjach na temat zarządu i pracowników.
    Takie firmy to szerokim łukiem...
    Chyba że tylko www jest tak kiepskie.
    Ale to też szerokim łukiem...

    Pzdr
    Marek

  • 4. Data: 2007-08-31 20:21:27
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 31 Aug 2007 21:57:13 +0200, MG wrote:

    > Na podstawie tej strony, to mo?na powiedzieae tylko, ?e to firma-krzak
    > Zero adresu siedziby, telefonu stacjonarnego (jest tylko komóra) , nie
    > mówi?c o informacjach na temat zarz?du i pracowników.
    > Takie firmy to szerokim ?ukiem...
    > Chyba ?e tylko www jest tak kiepskie.
    > Ale to te? szerokim ?ukiem...

    dla tych 7 Ukraińców którzy chcą w polsze pracować opłaca się otwierać
    poważną firme ?

    --
    futszaK
    0601061867