PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2005-07-28 13:56:26
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "tym" <t...@v...pl>

    Witam!
    Chcialbym odejsc z pracy - jutro mam zamiar zlozyc wypowiedzenie (29 lipca) - od
    1 wrzesnia chcialbym byc juz "wolny" i moc podjac prace w innym miejscu.

    Obecnie jestem zatrudniony na czas nieokreslony od 4 lat. Czy obowiazuje mnie 3
    miesieczny okres wypowiedzenia jesli to ja sie zwalniam?

    Co zrobic by rozwiazac umowe z dniem 31 sierpnia?
    Czy to zalezy od "widzimisie" dyrekcji?

    pozdrawiam
    tym

  • 2. Data: 2005-07-28 18:32:10
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:5f1c.00000905.42e8e409@newsgate.onet.pl tym
    <t...@v...pl> pisze:

> [...]
    > innym miejscu. Obecnie jestem zatrudniony na czas nieokreslony od 4 lat.
    > Czy obowiazuje mnie 3 miesieczny okres wypowiedzenia jesli to ja sie
    Tak

    > Co zrobic by rozwiazac umowe z dniem 31 sierpnia?
    W Twoim przypadku nie da się.

    > Czy to zalezy od "widzimisie" dyrekcji?
    Nie.

    Jotte

  • 3. Data: 2005-07-28 18:39:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcb8am$8sj$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@W...pl> pisze:

    > W Twoim przypadku nie da się.
    Poprawka: chyba, że rozwiążesz umowę bez wypowiedzenia.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-07-28 18:55:24
    Od: "Foxtrot" <f...@p...onet.pl>

    [...]
    Co zrobic by rozwiazac umowe z dniem 31 sierpnia?
    W wypowiedzeniu wpisujesz:

    "Chciałbym rozwiązać umowę o pracę z dniem 31.10.2005 z zachowaniem 3
    miesięcznego okresu wypowiedzenia, bądź na mocy porozumienia stron z dniem
    31.08.2005"

    Czy sie zgodzą na porozumienie stron zależy od pracodawcy.

    Pozdrawiam,

    Foxtrot