PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy przypomnieć się po rozmowie kwlifikacyjnej

  • 1. Data: 2005-07-28 10:14:04
    Temat: czy przypomnieć się po rozmowie kwlifikacyjnej
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, kumpela poradziła mi, abym tydzień po
    rozmowie zadzwonił, aby się dowiedzieć o decyzję w swojej sprawie - pokaże, że
    mi na pracy zależy, kumpela powiedziała, że ona przez taki brak zaangażowania
    dwa razy nie została zatrudniona. proszę o wasze opinie;

  • 2. Data: 2005-07-28 10:21:40
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Forest napisał(a):
> [...]
    > mi na pracy zależy, kumpela powiedziała, że ona przez taki brak zaangażowania
    > dwa razy nie została zatrudniona. proszę o wasze opinie;
    A co Ci powiedziano na rozmowie? Powiedziano "prosze czekac, zadzwonimy
    za X czasu"? Czy tez nic takiego nie powiedziano?
    Zadzwonic ew wyslac maila nie zaszkodzi, no chyba ze jeszcze nie minal
    termin kiedy sie mieli odezwac (ew powiedzieli ze sie odezwia tylko do
    wybranych osob) - czasem moga cos zgubic, zapomniec itp
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-07-28 11:05:21
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 28-07-2005 o 12:14:04 Forest <g...@w...pl> napisał:

> [...]
    > zaangażowania
    > dwa razy nie została zatrudniona. proszę o wasze opinie;

    Nie zaszkodzi na pewno - więc dzwoń.

  • 4. Data: 2005-07-28 11:23:39
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Forest napisał(a):
> [...]
    > mi na pracy zależy, kumpela powiedziała, że ona przez taki brak zaangażowania
    > dwa razy nie została zatrudniona. proszę o wasze opinie;

    Kiedys startowałem do pewnej firmy.
    Odbyłem rozmowe, powiedzieli zeby czekac, odezwa sie.

    Po jakims ktotkim czasie znajomy mowi: "idz, zapytaj, przypomnij sie.
    Niech zobacza, ze ci zalezy".
    Niechetnie, ale poszedlem. Na schodach spotkalem prezesa tej firmy.
    Poznalem go, bo bral udzial w rozmowach. Uklonilem sie ladnie i mowie po
    co przyszedlem.
    A on, zamyslil sie mruczac cos tam pod nosem... trwalo to chile a potem
    poprosil mnie ze mną i poszlismy do kadr.
    A tam usluszalem jak Prezes mowi przy mnie: "przyjmujemy tego pana" .

    Szkoda,ze tylko raz tak mi sie zdarzylo...

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 5. Data: 2005-07-28 16:17:28
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "Forest" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zaangażowania
    > dwa razy nie została zatrudniona. proszę o wasze opinie;

    Czesc,

    Jak najbardziej: przypominac sie!
    Dobrze jest tez wyslac e-maila z podziekowaniami za rozmowe.
    Ja tak zrobilem, i ... wyszlo mi na dobre:)

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 6. Data: 2005-07-29 06:28:32
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Forest [28 Jul 2005 12:14:04 +0200]:

    > kumpela powiedziała, że ona przez taki brak zaangażowania
    > dwa razy nie została zatrudniona. proszę o wasze opinie;

    Bedzie historyjka ;)

    Ostatnio na fali swojego "szukania pracy", trafilam do firmy
    transportowej. papiery zlozylam fajne, poszlam na rozmowe. To,
    ze najpierw dostalam krzeselko w sali odpraw (halas jak diabli)
    i stos papierkow do wypelnienia, to bajka. Ciekawiej bylo ;)

    Kierowniczka przyjela od reki poze Wynioslej Krolowej i mnie
    zaczela egzaminowac. Po przebrnieciu przez historie firmy,
    ilosc placowek i tego typu pierdoly, wyskoczyla z pytaniem
    pod jakim adresem w ktorejstam pipidowie miesci sie ichna
    filia. Lekko w tym momencie nie wyrobilam, no ale grzecznie
    poinformowalam ze to juz chyba lekka przesada jest, i ze nie
    bede sie przeciez uczyc tego na pamiec -- jak zaczne z tych
    informacji korzystac to i tak sie szybciutko przyswoja.

    Tu nastapil dlugi i emocjonalny wyklad na temat tego, jak to
    kandydat na pracownika powinien sie wykazac zaangazowaniem,
    znajomoscia firmy -- ogolnie wynikalo, ze powinnam na glowie
    stawac i chyba tajne informacje jakos zdobywac, bo wtedy to
    widac ze mi zalezy :) No nic, na koniec uslyszalam, ze sie
    kobieta odezwie do konca tygodnia, niezaleznie od tego czy
    mnie beda chcieli czy nie.

    Tydzien sie rzecz jasna skonczyl, telefonu czy maila brak.

    Pogadalam sobie z pracownikami. Uswiadomili mnie, ze to ja
    mam dzwonic i sie dowiadywac, bo w ten sposob pokazuje swoje
    zaangazowanie w proces rekrutacji. I ze babka chce mnie tam
    zatrudnic, ale jak nie zadzwonie to ona tez na pewno nie.

    No to dobra, dzwonie. I slysze takie cos:
    - O, mialam do pani dzwonic, ale mi z glowy wylecialo
    (tu info: nie wylecialo, zgodnie z tym co mowila jej
    sekretarka, ino czekala az JA sie odezwe)

    I co? I nic. Na taki tekst to ja moglam tylko jedno juz:
    skoro pani tak latwo zapomina o umowach, to nie sadze zeby
    mialo nam sie dobrze pracowac. Do widzenia.

    Podobno wkurzona potem chodzila, ale to mnie w sumie i tak
    nie interere. Bardziej sie zastanawiam, czy to normalna
    praktyka juz jest, znaczy sie takie olewanie czlowieka
    i tresowanie go jak pudelka w cyrku? Mieliscie tak?

    Kira

  • 7. Data: 2005-07-29 09:20:48
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > praktyka juz jest, znaczy sie takie olewanie czlowieka
    > i tresowanie go jak pudelka w cyrku? Mieliscie tak?

    A znasz ten skecz Monty Pythona o rekrutacji na menedzera? >:)
    Ten, w ktorym rekrutujacy dzwoni dzwoneczkiem przed oczami kandydata, patrzy
    sie wyczekujaco na kandydata, ten nie wie, co ma robic, rozglada sie
    nerwowo, rekruter znow mu dobitnie dzwoni dzwoneczkiem, a potem cos zapisuje
    z mina wskazujaca na to, ze kandydat nie przeszedl testu prawidlowo? (chyba
    w taki sposob to szlo). Jak widac, ma to dluga tradycje, skoro juz tak dawno
    temu to wysmiewali.

    I.