PracaGrupypl.praca.dyskusje › po jakim czasie odpowiedź pracodawcy?

  • 1. Data: 2005-07-28 17:45:26
    Temat: po jakim czasie odpowiedź pracodawcy?
    Od: "bp27" <b...@o...pl>

    Witam!
    Po ilu dniach od formalnego złożenia wniosku do dyrektora ma tenże na
    odpowiedź (Firma niewielka -do 20 pracowników, wnioski bezpośrednio do dyra
    od kierownika) ?
    14 dni, 30dni...?.
    Proszę o jakąś podpowiedź, bo muszę złożyć kilka wniosków i chciałbym
    wiedzieć po jakim czasie dyr musi mi odpowiedzieć.

  • 2. Data: 2005-07-28 18:33:35
    Temat: Re: po jakim czasie odpowiedź pracodawcy?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Po ilu dniach od formalnego złożenia wniosku do dyrektora ma tenże na
    > odpowiedĽ (Firma niewielka -do 20 pracowników, wnioski bezpo?rednio do dyra
    > od kierownika) ?

    Chyba cie zmartwie ... on wcale nic nie musi, o ile tego w Kodeksie
    Pracy nie zdefiniowano.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-28 18:37:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:MPG.1d53436990c65f3698a2b8@news.tpi.pl KrzysiekPP
    <k...@n...op.pl> pisze:

    > Chyba cie zmartwie ... on wcale nic nie musi, o ile tego w Kodeksie
    > Pracy nie zdefiniowano.
    KP to nie jedyny akt prawny zaliczany lub mający związek z prawem pracy.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-07-28 18:52:39
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > KP to nie jedyny akt prawny zaliczany lub mający związek z prawem pracy.

    Przyjeto do wiadomosci. Ale to nie zmienia faktu, ze pracodawca nie musi
    odpowiadac na zadne pisma niezwiazane z stosunkiem pracy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-07-28 19:04:50
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:MPG.1d5347df6b79d8d198a2bc@news.tpi.pl KrzysiekPP
    <k...@n...op.pl> pisze:

    > pracodawca nie musi
    > odpowiadac na zadne pisma niezwiazane z stosunkiem pracy.
    O, i teraz jest zgodnie z prawdą, gratuluję.

    Jotte

  • 6. Data: 2005-07-28 19:13:25
    Od: "bp27" <b...@o...pl>

    to może wyjaśnijcie mi jakie to niby pisma są niezwiązane ze stosunkiem
    pracy?

  • 7. Data: 2005-07-28 19:24:36
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcbaou$4lf$1@nemesis.news.tpi.pl bp27 <b...@o...pl>
    pisze:

    > to może wyjaśnijcie mi jakie to niby pisma są niezwiązane ze stosunkiem
    > pracy?
    Są to wszelkie pisemne wnioski skierowane do pracodawcy, a nie odnoszące się
    do aspektów związanych z istniejącym stosunkiem pracy w rozumieniu KP.

    Jotte

  • 8. Data: 2005-07-28 20:58:52
    Od: "bp27" <b...@o...pl>

    1. Sformułowałeś to w taki sposób, że chyba sam tego nie rozumiesz.
    2. Z Twojej wypowiedzi wynika, że są to właściwie wszystkie wnioski,
    ponieważ prawie każdy wniosek do pracodawcy odnosi się do aspektów pracy
    (przecież jeżeli składam wniosek o podwyżkę czy zakup niezbędnego sprzętu do
    firmy, to jest to zasadniczo nawiązujący wniosek do aspektów związanych z

  • 9. Data: 2005-07-28 21:30:13
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcbgue$8ld$1@atlantis.news.tpi.pl bp27 <b...@o...pl>
    pisze:

    1. nie pisz na newsy dopóki nie nauczysz sie robić tego prawidłowo.
    2. pracownik, który podejmuje pracę nie przeczytawszy podstawowego aktu
    prawnego regulujacego warunki zatrudnienia, jakim jest KP, to zwykły
    głupiec.
    3.
    > 1. Sformułowałeś to w taki sposób, że chyba sam tego nie rozumiesz.
    Zatem żegnam, martw się sam.

    Jotte

  • 10. Data: 2005-07-29 10:06:26
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 28 Jul 2005 19:45:26 +0200, na pl.praca.dyskusje, bp27 napisał(a):

    > Proszę o jakąś podpowiedź, bo muszę złożyć kilka wniosków i chciałbym
    > wiedzieć po jakim czasie dyr musi mi odpowiedzieć.

    Sam określ datę i już.

    Kodeks Cywilny:
    Art. 66. § 1. Kto oświadczył drugiej stronie wolę zawarcia umowy,
    określając w oświadczeniu jej istotne postanowienia (oferta), i oznaczył
    termin, w ciągu którego oczekiwać będzie odpowiedzi, ten jest ofertą
    związany aż do upływu oznaczonego terminu.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)