PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Pradze

  • 1. Data: 2005-07-27 22:33:35
    Temat: Praca w Pradze
    Od: Plushaq <a...@m...onet.pl>

    Jestem wlasnie po trzeciej rozmowie w sprawie pracy dla Oracle w Pradze
    w charakterze Pre-Sales Suport. Czy ktos z was pracuje dla nich? Jakie
    sa wasze wrazenia?

    Nieuchronnie zbliza się moment rozmowy o pieniadzach. Aby moc o tym
    rozmawiac musze wiedziec ile kosztuje wynajecie mieszkania i zycie w
    Pradze. Jak to wychodzi w waszym przypadku? Jaki jest mniej wiecej pulap
    plac w pracy o takim charakterze?

    Pozdrawiam
    Plushaq

    PS
    W miejscu gdzie przebywam mam mocno ograniczony dostep do internetu wiec
    prosze o odpowiedzi na konto: arkadiusz kropka janik na servrze ukonline
    kropka co kropka uk

  • 2. Data: 2005-07-28 05:47:22
    Temat: Re: Praca w Pradze
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Plushaq napisał(a):

    [ciach]

    zrobilem Ci te przysługe i podałem linka na priv

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 3. Data: 2005-07-28 05:57:20
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "czarny" <m...@f...art.lp> wrote in message
    > zrobilem Ci te przysługe i podałem linka na priv

    a dlaczego na priv?

    FMT

  • 4. Data: 2005-07-28 06:10:48
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    F.M.T napisał(a):

    > a dlaczego na priv?

    Poniewaz o to prosił autora niniejszego watka.
    Dodatkowo informacja tam zawarta to tylko link z googla
    z wyszukana na tej grupie fraza 'praca w Pradze'- czyli nic
    nadzwyczajnego i odkrywczego na grupie i wartego wyslania na grupe.