PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypada-nie wypada

  • 11. Data: 2003-06-17 11:30:44
    Temat: Re: wypada-nie wypada
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Bezsensu, skad taki pomysł?
    A co bedzie jak przejdzie ci praca jako CEO~! :) na przykład:) oczywiście.

  • 12. Data: 2003-06-17 11:31:20
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    SM wrote:

    > Może trochę przesadzam, ale nie chciałbym, aby mój przyszły pracodawca
    > uważał, że mimo, że pracuję u niego - nadal szukam gdzie indziej pracy. To
    > coś na zasadzie (sorki za porównanie) - mam dziewczynę, ale nadal rozglądam
    > się za innymi - w tym przypadku już nie wypada robić tego otwarcie - a za
    > takie uważam umieszczenie cvonline. Wszyscy wiecie jaki jest rynek pracy,
    > trzeba teraz uważać na wszystko.

    hmmm... no dziewczyna mogłaby się wkurzyć ale to chemia :)

    co do pracodawcy to guzik mu do tego co robisz po pracy, poza pracą i
    jak często pracy szukasz...
    jak trafisz na głupka to i tak kwestia znalezienia pracy będzie bardzo
    pilna. mnie na przykład wcale by to nie przeszkadzało, że masz jakąś tam
    stronkę.

    /p

  • 13. Data: 2003-06-17 11:36:26
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Tue, 17 Jun 2003 13:18:13 +0200, gdy "SM"
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    >Może trochę przesadzam, ale nie chciałbym, aby mój przyszły pracodawca
    >uważał, że mimo, że pracuję u niego - nadal szukam gdzie indziej pracy.

    To jest naturalne, ze zawsze szukasz pracy. Oczywiscie w oczy tego
    pracodawcy nie powiesz, ale on i tak wie (bo i sam pewnie szuka :).
    Strona z CV nie jest IMHO niczym złym, jest to Twoja prywatna
    prezentacja.

    Robert

  • 14. Data: 2003-06-17 11:44:45
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracodawcy nie powiesz, ale on i tak wie (bo i sam pewnie szuka :).
    > Strona z CV nie jest IMHO niczym złym, jest to Twoja prywatna

    No to trochę mi ulżyło, choć jak będzie na prawdę, życie pewnie pokaże.
    Dziękuję wszystkim za uwagi i pozdrawiam
    Sebek

  • 15. Data: 2003-06-17 11:55:45
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > takie uważam umieszczenie cvonline. Wszyscy wiecie jaki jest rynek pracy,
    Siema
    no to w tym sensie - modyfikujesz strone i zamiast np:
    1.01.2001 - obecnie - stanowisko takie i takie firma taka i taka
    podajesz
    1.01.2001 - 1.01.2003 - stanowisko........................................

    i wszystko jest jasne a ty nie masz problemow moralnych, poza tym jesli
    bedziesz klamal to paniom z kadr sie skojarzyc moze w pozniejszym okresie,
    ze daty ze swiadectwa pracy z datami ktore im podeslales nie sa zbierzne i
    ryfa gotowa.
    pozdrawiam
    /p

  • 16. Data: 2003-06-17 12:02:07
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze daty ze swiadectwa pracy z datami ktore im podeslales nie sa zbierzne i

    Uuuuups, sorki, zamotany jakis jestem:))) Troche jakby nie na temat, wiec
    juz sie poprawiam. Nie bierz do bani i zostawiaj CV na www. Jakby sie twoj
    boss pytal to powiesz, ze szukasz dodatkowej:) A moralnosc schowaj w tym
    wypadku w kieszen - twoj pracodawca nie bedzie sie z toba cackal i jak
    bedzie mial w tym interes, to cie zwolni.
    pozdrawiam
    /p

  • 17. Data: 2003-06-17 18:15:45
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Jeśli nie masz w umowie klauzuli o poinformowaniu pracodawcy w przypadku
    poszukiwania
    dodatkowej lub innej pracy, to możesz
    Jeśli masz to sobie daruj.
    A takie klauzule się zdarzają