PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypada-nie wypada

  • 1. Data: 2003-06-17 09:18:14
    Temat: wypada-nie wypada
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam takie pytanko, na razie hipotetyczne. Otóż obok papierowego cv i lm,
    składanego w firmach zrobiłem sobie również wersję internetową,
    rozszerzającą nieco niektóre informacje (zwłaszcza doswiadczenie) z wersji
    papierowej.
    Czy jeśli dostanę pracę, jestem moralnie/prawnie/itp. zobowiązany do
    zawieszenia dostępu do tej strony, ewentualnie poinformowania na niej, że na
    razie nieaktualne???
    pozdr. Sebek

  • 2. Data: 2003-06-17 09:22:00
    Temat: Re: wypada-nie wypada
    Od: r...@r...pl

    > Czy je?li dostan? prac?, jestem moralnie/prawnie/itp. zobowi?zany do
    > zawieszenia dost?pu do tej strony, ewentualnie poinformowania na niej, ?e na
    > razie nieaktualne???

    moim zdaniem zdecydowanie nie.
    to _Twoja_ strona, prezentujaca Ciebie i Twoje osiagniecia.
    Nic pracodawcy do niej.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 3. Data: 2003-06-17 09:24:57
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    SM <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy jeśli dostanę pracę, jestem moralnie/prawnie/itp. zobowiązany do
    > zawieszenia dostępu do tej strony, ewentualnie poinformowania na niej, że

    Chciałbym mieć twoje problemy. Na takie strony nikt nie zwraca najmniejszej
    uwagi, możesz sobie tam zamieszczać co chcesz i nikogo to nie obchodzi.

  • 4. Data: 2003-06-17 09:26:58
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "SM" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jeśli dostanę pracę, jestem moralnie/prawnie/itp. zobowiązany do
    > zawieszenia dostępu do tej strony, ewentualnie poinformowania na niej, że

    IMO nie

  • 5. Data: 2003-06-17 09:33:48
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    Pozatym pracy sie szuka cale zycie wiec dopisuj do niej tylko nastepne
    osiagniecia...

    TZ

  • 6. Data: 2003-06-17 09:37:31
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

    > Chciałbym mieć twoje problemy. Na takie strony nikt nie zwraca
    najmniejszej
    > uwagi, możesz sobie tam zamieszczać co chcesz i nikogo to nie obchodzi.
    >
    > --

    A jednak ludzie wchodzą na nią, więc nie jest to zupełnie bez sensu (wg.
    mnie) . Fakt faktem, na razie to jednak pobożne życzenie.
    pozdr. SM

  • 7. Data: 2003-06-17 10:02:32
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    SM <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > najmniejszej

    > A jednak ludzie wchodzą na nią, więc nie jest to zupełnie bez sensu (wg.
    > mnie) . Fakt faktem, na razie to jednak pobożne życzenie.
    > pozdr. SM

    Wybacz, nie chciałem cię urazić. Życzę ci jak najlepiej - tym bardziej, że
    niewielu ludzi ma odwagę się pokazać - może dlatego, że niewielu ma coś
    ciekawego do pokazania (w sensie osiągnięć zawodowych).

    Pracodawcy absolutnie nic do tego pod warunkiem, że nie zamieszczasz tam
    jakiś informacji, które mogą stanowić tajemnicę. Na przykład nie zamieszczał
    bym tam informacji o projektach nad którymi pracujesz u tego pracodawcy, czy
    coś takiego. Najlepiej sprawy zawodowe i prywatne rozdzielać.

    Pozdrawiam i jeszcze raz życzę jak najlepiej.

  • 8. Data: 2003-06-17 10:02:55
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    > A jednak ludzie wchodzą na nią, więc nie jest to zupełnie bez sensu (wg.
    > mnie) . Fakt faktem, na razie to jednak pobożne życzenie.
    > pozdr. SM

    tak...tylko kwestia czy to wchodza na ludzie którzy szukaja pracowników, czy
    raczej osoby szukajace wzorów cv w necie....bo wydaje mi sie ze ludzie z HR
    raczej nie szukaja w ten sposób....pozatym wg jakiego hasła (klucza) mieliby
    trafic na twoja stronę (chodzi mi o ludzi z HR)?
    pozdr

    a swoja droga to cech charakteru bym w cv nie umieszczal, i co to znaczy
    znajomosc j.niemieckiego "bierna"....(jesli to na twoja stronę trafilem... a
    wlasciwie 2 strony....jedna na prv droga na republice.....)

  • 9. Data: 2003-06-17 11:08:22
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    SM wrote:

    > Czy jeśli dostanę pracę, jestem moralnie/prawnie/itp. zobowiązany do
    > zawieszenia dostępu do tej strony, ewentualnie poinformowania na niej, że na
    > razie nieaktualne???

    a niby dlaczego?

    /p

  • 10. Data: 2003-06-17 11:18:13
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

    > a niby dlaczego?
    >
    > /p

    Może trochę przesadzam, ale nie chciałbym, aby mój przyszły pracodawca
    uważał, że mimo, że pracuję u niego - nadal szukam gdzie indziej pracy. To
    coś na zasadzie (sorki za porównanie) - mam dziewczynę, ale nadal rozglądam
    się za innymi - w tym przypadku już nie wypada robić tego otwarcie - a za
    takie uważam umieszczenie cvonline. Wszyscy wiecie jaki jest rynek pracy,
    trzeba teraz uważać na wszystko.