PracaGrupypl.praca.dyskusjewypada-nie wypada › Re: wypada-nie wypada
    From: piotrr <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypada-nie wypada
    Date: Tue, 17 Jun 2003 13:31:20 +0200

    SM wrote:

    > Może trochę przesadzam, ale nie chciałbym, aby mój przyszły pracodawca
    > uważał, że mimo, że pracuję u niego - nadal szukam gdzie indziej pracy. To
    > coś na zasadzie (sorki za porównanie) - mam dziewczynę, ale nadal rozglądam
    > się za innymi - w tym przypadku już nie wypada robić tego otwarcie - a za
    > takie uważam umieszczenie cvonline. Wszyscy wiecie jaki jest rynek pracy,
    > trzeba teraz uważać na wszystko.

    hmmm... no dziewczyna mogłaby się wkurzyć ale to chemia :)

    co do pracodawcy to guzik mu do tego co robisz po pracy, poza pracą i
    jak często pracy szukasz...
    jak trafisz na głupka to i tak kwestia znalezienia pracy będzie bardzo
    pilna. mnie na przykład wcale by to nie przeszkadzało, że masz jakąś tam
    stronkę.

    /p