PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzeni za zwolnienie :-( › Re: wynagrodzeni za zwolnienie :-(
  • Data: 2011-11-29 19:08:43
    Temat: Re: wynagrodzeni za zwolnienie :-(
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-29 19:51, z pisze:

    > Gdybym w umowie miał wynagrodzenie x zł to zawsze byłbym w plecy te
    > 20% (czy coś koło bo bardziej skomplikowanie się to liczy) ale za to
    > byłbym do przodu te 2 dni zwolnienia przypadające w dni wolne.
    > To było dla mnie zawsze jasne
    >
    > Tutaj jestem dyskryminowany (umowa na godziny) :-) Gdzie
    > równouprawnienie? :-)

    Nie jesteś dyskryminowany, wręcz przeciwnie.
    Gdyby to była stawka miesięczna, to pomiejszyła by się ona o 1/30 za
    każdy dzień zwolnienia lekarskiego (za soboty i niedziele też).
    2 przypadki: miesiąc ma 20 dni, zwolnienie lekarskie tylko w soboty i
    niedziele (np. 8 dni - 4 weekendy).

    1. stawka godzinowa 18,75 zł za godzinę
    przepracowane 160 godzin.
    Twoje wynagrodzenie: za czas przepracowany 160*18,75=3000, plus
    wynagrodzenie/zasiłek chorobowy za 8 dni - np. 500 zł = razem 3500zł

    2. stawka zasadnicza 3000
    przepracowane 160 godzin.
    Twoje wynagrodzenie zasadnicze = 3000-3000/30*8= 2200 plus wyn./zas.
    chorobowy 500zł = razem 2700 zł.

    I kto ma więcej?

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]