PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    From: "babla" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Date: Fri, 12 Sep 2003 09:31:30 +0200

    > Zależy jaki problem. Aby programować w Oraclu nie musisz znać całego
    > Reference.
    Żeby administrować - nie, żeby programować - tak!

    > Być może. Ale jakoś się przesiadłeś i na pewno doświadczenia z mySqla ci
    się
    > przydały.
    1. To nie są doświadczenia z MySQL'a tylko z SQL'a
    2. Różnice w strukturze są tak duże, że "przenoszenie doświadczeń" mogłoby
    tylko zaszkodzić.

    Idąc tym tropem można by zaryzykowąc stwierdzenie że stary poczciwy DOS jest
    lepszy od WIndozy, bo nie ma znim tylu problemów... i dalej, że Syren Bosto
    jest lepsza od Mercedes'a, bo ma rynienkę dachową i listwy boczne, a naprawa
    jest znacznie tańsza.

    Jak dla mnie pełen EOT i NTG. Proponuję:
    1. przesiąść się na grupę pl.comp.bazy-danych lub
    pl.comp.lang.delphi.bazy-danych i zaserwować teksty o wyższości MySQL'a na
    SLQServer'em. Tam średnio raz na miesiąc pojawiają się delikwenci którzy nie
    boją się serwować takich opinii co generalnie wzbudza politowanie wśród
    grupowiczów.
    2. Pozwolić aby rynek sam zdecydował na czym firmy będą stawiać swoje bazy
    danych.

    Andrzej Wąsik