PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjście prywatne do lekarza-specjalisty › Re: wyjście prywatne do lekarza-specjalis ty
    From: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyjście prywatne do lekarza-specjalis ty
    Date: Mon, 31 Mar 2008 16:09:22 +0000 (UTC)

    Uzytkownik Any User <u...@a...pl> raczyl wyrazic swoja opinie w
    news:fsoukp$1qjq$2@opal.icpnet.pl:

    > Możesz jeszcze złożyć wypowiedzenie, po czym dogadać się z pracodawcą
    > co do skrócenia jego terminu, aby w momencie wizyty nie musieć już
    > chodzić do pracy.

    Wiesz co, bardzo czesto czytam Cie, poniewaz Twoje posty daja duzo radosci.
    Tym razem musze, jednak odpisac.
    Po prostu Twoje przekonania i podejscie do pracy sa niesamowicie
    idiotyczne.
    Polecam Ci zerknac do Orwella "Folwark zwierzecy", tam kon twierdzil, ze
    im wiecej bedzie pracowal, tym ... (reszte sprawdz, sprawdz tez jak
    skonczyl).

    Nie wiem czy wiesz, lesz miedzy pracownikiem, a pracodawca istnieje cos
    takiego jak relacje. Im lepsze, tym efektywniejsza praca (istnieje rowniez
    dystans).
    Musisz zrozumiec, ze w zyciu zdarzaja sie na prawde rozne rzeczy i czasem
    trzeba byc po prostu czlowiekiem.

    <troche OT>Dam Ci rade, ze czasem wlasnie takie ludzkie podejscie jest
    wieksza motywacja dla pracownika, niz tak jak twierdzisz wykorzystywanie
    ciezkiej sytuacji materialnej (cos takiego napisales w innym
    poscie)</troche OT>

    > ...a czego innego się spodziewałaś? Dlaczego pracodawca ma mieć
    > rozwaloną organizację pracy Twojego zespołu, bo ktoś sobie chodzi do
    > lekarza?

    Dobra organizacja pracy to taka, gdy kierownik/lider wie, ze moze spokojnie
    isc na urlop i ... nic sie nie stanie(!). A Ty twierdzisz, ze wyjscie na
    dwie godziny zaburzy prace. Jesli Tobie w taki sposob mozna zaburzyc pracy,
    to marny z Ciebie organizator.
    Polecam rowniez ksiazke: "Winning" J. Welcha.

    --
    pozdr. VanVonVen