PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjście prywatne do lekarza-specjalisty › Re: wyjście prywatne do lekarza-specjalisty
  • Data: 2008-04-01 16:52:14
    Temat: Re: wyjście prywatne do lekarza-specjalisty
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > długo wziąć zwolnienie i czy tylko na dni badań czy może jeszcze na
    sąsiednie.
    > Ja bym się na Twoim miejscu z tym burakiem w ogóle nie patyczkował a i on
    > dostając na biurko trzecie czy czwarte zwolnienie szybko skojarzy, że stary
    > układ się zakończył. Pewnie przemyśli temat, ale tak naprawdę cokolwiek by
    > zrobił, na pewno na tym nie stracisz - przecież w tej chwili on ma (tzn,
    miał,
    > mam nadzieję) 1.5 pracownika w cenie jednego i jedynym jego zmartwieniem

    Smutne to wszystko, bo miałam do niego zaufanie. Myślałam że znam się na
    ludziach... Ale może ludzie się zmieniają. Zwłaszcza kiedy firmy się
    rozwijają, zaczyna lepiej się powodzić...

    Najciekawsze jest to, że cała ta opisana historia wydaje się być w zgodzie z
    prawem.

    > BTW, skoro kulturalnie i bez problemów rozstałaś się z poprzednim pracodawcą,
    > możesz się tam przypomnieć.

    Takie słowa padły: zawsze możesz wrócić.