PracaGrupypl.praca.dyskusje"wtyczka"/"kabel" w firmie › Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    From: "JarekT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Date: Fri, 14 Mar 2003 01:32:30 +0100

    > No patrz! A mi sie zawsze wydawalo, ze wczesniejsze zdanie Bogusia w tym
    > filmie brzmi: "Pierd***sz moja kobiete.". Ale widocznie jest jakis ukryty
    > sens konwersacji miedzy Olem i Franzem :)

    Dobrze Ci się wydawało; nie twierdziłem nic przeciwnego. Właśnie to
    pier...lenie nazwałem równie banalną sprawą, jeśli nie chwyciłeś aluzji.
    A łeb mu odstrzelił w imię zasad - posłużyłem się tym po prostu jako
    przykładem ilustrującym, że są (IMO) pewne podstawowe zasady, których nie
    trzeba tłumaczyć, tylko należy ich przestrzegać, bo są oczywiste.
    Tę myśl chciałem przekazać Ninie, której teraz nie chce mi się nawet
    odpisywać.

    Jarek