PracaGrupypl.praca.dyskusje"wtyczka"/"kabel" w firmie › Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
  • Data: 2003-03-13 22:52:30
    Temat: Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z polityka sie zetknelam.
    > z gowniarskimi zachowaniami i podkladnaiami swin - nie.
    > moze dlatego, ze sama takich metod nie stosuje, uwazam to za
    > szczeniactwo i swiadomie wybieram do pracy takie miejsca, gdzie tego
    > nie ma.

    Może dlatego pracujesz kilka tysięcy kilometrów od miejsca, gdzie jest
    to normą? Dla moich kolegów z Niemiec czy Francji jawność i otwartość są
    normą i pewnych zachowań w polskich firmach najzwyczajniej nie rozumieją.

    > nie mam we zwyczaju trzymac sie pazurami zaciekle roboty, w ktorej sa
    > glupawe uklady, intrygi, ploty i podkladanie swin; nie mam w zwyczaju
    > trzymac sie do upadlego szefa, ktory mnie nie lubi.

    Co nie zmienia faktu, że tak być może, że przez jakiś czas w takim
    miejscu się znajdziesz.
    Mnie żona pwiedziała, że się nie nadaję by u kogoś pracować, więc tego
    nie robię.

    Pzdr: Dogbert