PracaGrupypl.praca.dyskusje"wtyczka"/"kabel" w firmie › Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Date: 13 Mar 2003 14:38:13 -0800

    No Name <v...@w...pl> writes:

    > Zwykle ten, co dobrze pracuje ma więcej problemów niż nierób.

    wiesz, nie zauwazylam. wszyscy moi znajomi, ktorzy _naprawde_ dobrze
    pracuja i sa dobrymi pracownikami, nigdy takich problemow nie mieli.
    co wiecej, nikt ich nie gnoil ani na nich nie donosil.

    ale tez oni zajmowali sie praca i nie byli to ludzie konfliktowi.

    > Kablowanie jest tam, gdzie szef to toleruje i przyciąga jak magnes
    > podobnych sobie.
    > Gdzie Ty racowałeś, że nie zetknąłeś się z polityką w pracy?

    z polityka sie zetknelam.
    z gowniarskimi zachowaniami i podkladnaiami swin - nie.
    moze dlatego, ze sama takich metod nie stosuje, uwazam to za
    szczeniactwo i swiadomie wybieram do pracy takie miejsca, gdzie tego
    nie ma.

    nie mam we zwyczaju trzymac sie pazurami zaciekle roboty, w ktorej sa
    glupawe uklady, intrygi, ploty i podkladanie swin; nie mam w zwyczaju
    trzymac sie do upadlego szefa, ktory mnie nie lubi.
    praca to dla mnie nie jest udowadnianie, ze ja mam racje, ja jestem
    gora, a tys smiec czy ze szef jest glupi a ja genialna etc.

    praca to nie sa rozgrywki personalne. jesli sie w takie przeradza -
    szukam innej.
    i tak wlasnie bylo w przeszlosci. zamiast spedzac czas na jalowej
    zemscie i wyzywaniu sie na jakichs wyimaginowanych wtyczkach pani owa
    znacznie wiecej by osiagnela inwestujac ten sam czas w podnoszenie
    swoich kwalifikacji na przyklad i szukajac innej pracy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net