PracaGrupypl.praca.dyskusjewszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen? › Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
  • Data: 2003-11-10 14:26:03
    Temat: Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agnieszka wrote:

> [...]
    razu zakładasz że jest on w jaki? sposób gorszy od zmanierowanego go?cia z
    dziesięcioletniš praktykš. Nooo... chyba że czekasz aż inna firma przyuczy go?cia
    którego wystarczy tylko od nich wycišgnšć - to do?ć często spotykane podej?cie. :-/

    > powtorze:
    > od 11 lat firma dziala na rynku i do dzis dzien mielismy okazje wsplopracowac
    > z wieloma studentami (jeszcze podczas lat ich studiow)

    > problem w tym ze ja szukam technika ze zdolnosciami maualnymi
    > i z podstawowa wiedza na temat elektroniki a cy sie nie zglaszaja.

    hmm mozna bylo sie przejsc na wydzial elki PWr i wywiesic ogloszenie ?

    > od skladnia komputerow daleka droga do podstawowej wiedzy na temat elektroniki :(

    podstawowa wiedze nt elki to i ja mam, aczkolwiek nie pchalbym sie :)
    znam lepszych elektronikow :)

    m.