PracaGrupypl.praca.dyskusjewszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen? › Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
  • Data: 2003-11-24 19:57:24
    Temat: Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
    Od: "Aleksandra " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mam nieco inny punkt widzenia.. sama mam prace, a nawet dwie, chwilami
    nawet 3 i ledwie sie wyrabiam ale moj chlopak, podwojny technik (analityka
    medyczna i informatyka) szuka pracy we Wroclawiu i nie moze jej znalezc.
    Oboje sie w to szukanie zaangazowalismy i nic nie mozna zdzialac :(((
    Duzo jest magistrow ale sa tez ludzie z nizszym troszke wyksztalceniem -
    maja znikanac z powierzchni Polski, skoro nawet dla przedstawiciela
    handlowego warukiem jest mgr?

    Smutna ale zdeterminowana ja