PracaGrupypl.praca.dyskusjewszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen? › Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
  • Data: 2003-11-18 15:06:08
    Temat: Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agnieszka <a...@b...com.pl> napisał(a):

    > niestety mozna wyciagnac przykre wnioski: wszyscy bezrobotni poszukujacy
    pracy
    > to ludzie bez
    > doswiadczenia z wyzszym wyksztalceniem!

    To nie prawda. Ja jestem bezrobotnym informatykiem. Mam wyższe doświadczenie,
    wyższy staż pracy i dużą wiedzę praktyczną oraz teoretyczną, a zero
    wykształcenia kierunkowego :)
    Jestem technikiem elektrykiem, ale ani jednego dnia nie przepracowałem
    w zawodzie - nie licząc praktyk. Na elektronika praktyka raczej się nie
    nadaję, bo własnoręcznie montowałem płytki z drukiem w czasach kiedy
    większość układów cyfrowych była na TTL-ach, a w sprzęcie audio "królowały"
    układy UL xxxx. Mógłbym być co najwyżej kierownikiem, bo z elektroniki
    nie jestem "zupełnie zielony" :)
    Wiek przeciętnego informatyka ciągle spada, a do wymiany podzespołów
    w komputerze nie trzeba być nawet elektrykiem :)
    Dochodzi do takich numerów, że najmłodsza generacja "informatyków"
    czasem zapomina, że w tym pudle prąd płynie i sporo psują dokonując
    napraw pod prądem, który wprawdzie "nie kopie", ale robi szkody :)))
    Może niedługo doradca zawodowy podpowie mi co ma robić informatyk,
    który wprawdzie ma wyższe doświadczenie, ale nie ma wyższego wykształcenia.
    Ciekawe co mi znajdzie doradca w papierach i testach, skoro informatyka
    jest również moim hobby :)))))

    Marek