PracaGrupypl.praca.dyskusjewszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen? › Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
  • Data: 2003-11-10 14:22:22
    Temat: Re: wszyscy szukajacy pracy maja wyzsze wyksztalcenie i zero doswiadczen?
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    obawiam sie ze Pani sie daje wmanewrowac w jalowe dyskusje niestety

    nie jestem technikiem z duzym doswiadczeniem wiec nie aplikuje po prostu
    jestem w stanie zrozumiec ze na pewnych stanowiskach wystarczy technik albo
    jeszcze mocniej - lepszy jest technik
    niz uniwersalny absolwent informatyki czy elektroniki :-D

    (najprostszy przyklad - czy mechanik samochodowy musi miec studia ? czy po
    kierunkach samochodowych politechniki jest lepszym mechanikiem ? jako
    absolwent bez praktyki ?)

    pozdrawiam