PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolne dni - szkolenie

  • 1. Data: 2003-12-08 20:54:53
    Temat: wolne dni - szkolenie
    Od: "gerwazy" <g...@w...pl>

    Witam

    Jestem studentem, pracuje na cały etat.
    Czy oprócz dni wolnych przysługujących mi w ramach urlopu moge się starać o
    dni wolne w ramach tzw szkoleń.
    (tzn uczeszczać do szkoły).

    Jeśli tak to ile takich dni w roku mi przysługuje.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2003-12-08 21:13:15
    Temat: Re: wolne dni - szkolenie
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "gerwazy" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jestem studentem, pracuje na cały etat.
    > Czy oprócz dni wolnych przysługujących mi w ramach urlopu moge się starać

    Jesli pracodawca cie sam nie skierowal na studia, to moze byc z tym kiepsko,
    poniewaz studentow bierze sei do pracy po to, zeby zaoszczedzic a nie
    oplacac im dodatkowy urlop. Zalezy jaki to pracodawca i jak cie ceni, oraz
    na ile twoje studia sa dla niego przydatne w sensie podnoszenia
    kwalifikacji.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 3. Data: 2003-12-08 21:19:25
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:
> [...]
    > poniewaz studentow bierze sei do pracy po to, zeby zaoszczedzic a nie

    Na czym można zaoszczędzić biorąc studenta do pracy?

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 4. Data: 2003-12-08 21:29:50
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "martin" <m...@s...gda.pl> napisał w wiadomości

    > Na czym można zaoszczędzić biorąc studenta do pracy?

    ZUS ?

    > --
    > martin____________________________Marcin_Ciunelis
    > o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider
    > o Linux Not Registered User o BassDrive Listener
    > --[www.szPieG.gda.pl]--------------[GG#2227770]--

    ---

  • 5. Data: 2003-12-08 21:53:22
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    > ZUS ?

    Naprawdę? Czyli mój pracodawca musi być kretynem, bo płaci za mnie zus :-P

  • 6. Data: 2003-12-08 22:00:48
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Naprawdę? Czyli mój pracodawca musi być kretynem, bo płaci za mnie zus :-P

    A jestes studentem dziennym?

    ---

  • 7. Data: 2003-12-08 22:01:01
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:
    > Użytkownik "martin" <m...@s...gda.pl> napisał w wiadomości

    > A jestes studentem dziennym?

    tak

  • 8. Data: 2003-12-08 22:09:08
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > tak

    No to chyba pracujesz u kretyna.
    "Nie podlegają obowiązkowi ubezpieczeń osoby wykonujące pracę na podstawie
    umowy zlecenia, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, do której
    zgodnie z Kodeksem cywilnym stosuje się przepisy dotyczące zlecenia, będące
    uczniami gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych, szkół ponadpodstawowych lub
    studentami, do ukończenia 26 lat"
    http://www.zus.pl/ubezpie/ube002.htm

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 9. Data: 2003-12-09 00:14:56
    Od: "gerwazy" <g...@w...pl>

    > No to chyba pracujesz u kretyna.

    A dlaczego?
    Ja też jestem studentem studiów dziennych i odprowadzany jest za mnie ZUS.
    To chyba dobrze że Pracodawca chce płacić ZUS....
    Czy nie warto już teraz pracowac na swoją emeryturkę??

    A z drugiej strony, czy po okresie dłuższym niż rok można przejśc na umowę
    zlecenie jeśli wcześniej się pracowało na umowę o pracę.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 10. Data: 2003-12-09 00:21:18
    Od: "gerwazy" <g...@w...pl>

> [...]
    > oplacac im dodatkowy urlop. Zalezy jaki to pracodawca i jak cie ceni, oraz
    > na ile twoje studia sa dla niego przydatne w sensie podnoszenia

    Moja praca jest raczej ściśle związana z tym co wykonuję (IT).
    Myślałem że są jakies przepisy to regulujace a jednak to tylko zależy od
    pracodawcy.
    No cóż....mam o tyle dobrze że pozwala mi do szkoły czasami chodzić (w
    normach rozsądku rzecz jasna)
    Ale chciałem wiedziec czy przysługuje jakas konkretna liczba godzin