PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodoatkowe dni wolne

  • 1. Data: 2003-12-08 18:30:21
    Temat: Dodoatkowe dni wolne
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Witam
    Mam takie oto pytanko. Wiadomo, że gdy święto wypada w dodatkowym dniu
    wolnym od pracy, to należy dać w zamian inny dzień wolny od pracy. A jeżeli
    święto np. 1 lub 11 listopada wypada w niedzielę czy to też wiąże się z
    jakimiś dodatkowymi dniami wolnymi. Moim zdaniem byłaby to nadinterpretacja,
    ale może jestem w błędzie?
    Pozdrawiam JO

  • 2. Data: 2003-12-08 18:39:20
    Temat: Re: Dodoatkowe dni wolne
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > jakimiś dodatkowymi dniami wolnymi. Moim zdaniem byłaby to nadinterpretacja,

    Masz rację że to nadintrpretacja. Tak się ułożył w kalendarzu. Pozdrawiam.