PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pół etatu i staż

  • 1. Data: 2003-12-08 12:06:48
    Temat: Pół etatu i staż
    Od: Magda Rabiej <m...@i...pl>

    witam!

    mam w sumie parę pytań dotyczących dwóch kwestii.. czy praca na pół
    etatu liczy sie do stażu pracy i na jakiej zasadzie? ile wynosi składka
    zus za pracownika na pół etatu? czy lepiej jest zatrudnić na cały etat z
    mniejszą pensją, czy na pół etatu z większą?
    i druga sprawa.. czy urząd pracy z jednego województwa może
    "zasponsorować" staż absolwencki w innym województwie. oczywiście
    pracodawca juz jest znaleziony i chętny do podpisania umowy. pytanie
    wynika stąd, że mojej znajomej powiedziano, że to nie jest możliwe.. a w
    swoim województwie ma nikłe szanse i jeszcze mneiejsza ochote wracać na
    stare śmieci.

    dziekuję za pomoc

    magda

  • 2. Data: 2003-12-08 12:57:31
    Temat: Re: Pół etatu i staż
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Magda Rabiej" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mam w sumie parę pytań dotyczących dwóch kwestii.. czy praca na pół
    > etatu liczy sie do stażu pracy i na jakiej zasadzie?

    Wg mnie liczy się normalnie, czyli rok przepracowany na pół etatu to tak
    samo jak rok na pełnym etacie, ale może zależy do wyliczenia czego ten staż
    potrzebny?

    > ile wynosi składka
    > zus za pracownika na pół etatu?

    Zależy to tylko i wyłącznie od Twojego wynagrodzenia. Składki są określone
    procentowo.

    > czy lepiej jest zatrudnić na cały etat z
    > mniejszą pensją, czy na pół etatu z większą?

    hmmm... nie wiem czy dobrze rozumiem... może miałaś na myśli sytuację
    odwrotną?

    > i druga sprawa..

    Tutaj nie wiem nic :(
    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-12-08 15:54:52
    Od: "Przemysław Woźniak" <k...@p...onet.pl>

    > czy lepiej jest zatrudnić na cały etat z
    > mniejszą pensją, czy na pół etatu z większą?

    Szczerze mowiac, ja wolalbym pracowac przez 4h dziennie za 1000PLN niz przez
    8h dziennie za 800PLN. ;))

    Pozdrawiam
    -Przemek

  • 4. Data: 2003-12-08 18:43:12
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > wynika stąd, że mojej znajomej powiedziano, że to nie jest możliwe.. a w
    > swoim województwie ma nikłe szanse i jeszcze mneiejsza ochote wracać na

    Zgadzam się całkowicie z Kasią . Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-12-09 08:15:05
    Od: Magda Rabiej <m...@i...pl>

    "Kasia Mikołajczyk" wrote:

> [...]
    > procentowo.

    > hmmm... nie wiem czy dobrze rozumiem... może miałaś na myśli sytuację

    Sytuacja nei dotyczy mnie, lecz mojej znajomej, ktorej pracodawca zaproponował
    pół etatu (z większą pensją), chcąc zaoszczędzić na kosztach - tzn zus i te
    sprawy. ale jeśli oblicza się składki procentowo to jest to bez sensu. no cóż
    przekażę sprawę dalej i serdecznie dziekuję za pomoc :)

    magda