PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasna dzialalnosc a prawa urlopowe

  • 1. Data: 2003-03-04 15:19:23
    Temat: wlasna dzialalnosc a prawa urlopowe
    Od: Krzysztof Kowalski <n...@i...sk>

    witam

    czy to prawda ze prowadzac wlasna dzialalnosc gosp.
    to ten czas nie liczy sie pozniej - pracujac juz u kogos - do
    obliczenia dni urlopowych ?

    pozdrawiam
    angax

  • 2. Data: 2003-03-04 20:29:47
    Temat: Re: wlasna dzialalnosc a prawa urlopowe
    Od: "j.borowski" <j...@x...wp.pl>

    Prawda. Prowadzac wlasna dzialalnosc nie jestes pracownikiem i nie nabywasz
    stazu uprawniajacego do urlopu.
    Prawo do urlopu posiadaja tylko pracownicy.

    Pozdrawiam
    J.B.

    Uzytkownik "Krzysztof Kowalski" <n...@i...sk> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-04-16 15:28:26
    Od: "Grabar" <g...@n...space.pl>

    "j.borowski" <j...@x...wp.pl> wrote in message
    > Prawda. Prowadzac wlasna dzialalnosc nie jestes pracownikiem i nie
    nabywasz
    > stazu uprawniajacego do urlopu.
    > Prawo do urlopu posiadaja tylko pracownicy.

    W zwiazku z tym mam dodatkowe pytanie.
    Czy jesli ja mam wlasna dzal. gosp. oraz moj kumpel rowniez prowadzi swoja
    to mozliwe jest takie rozwiazanie,
    ze ja sie zatrudniam u niego na etat za min. stawke, on zatrudnia sie u
    mnie.
    Obu nam sie liczy wtedy okres urlopowy do stazu no i moze jako, ze oboje
    pracujemy na etat to zus od dzial. gosp. nie placimy, a jedynie skladke na
    ubezp. zdrow.
    W ogolnym rozrachunku to wyjdzie chyba taniej niz sama wlasna dzial. gosp +
    zusy 700 w plecy co miesiac.
    bo na jakakolwiek emeryture z tego to nie licze, juz chyba lepiej gdzies
    wykupic prywatne ubezp. emeryt.
    To tylko takie moje przemyslenia . Co o tym sadzisz ?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2003-04-16 17:41:00
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Grabar" <g...@n...space.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykupic prywatne ubezp. emeryt.
    > To tylko takie moje przemyslenia . Co o tym sadzisz ?

    Każde zatrudnienie na podstawie kodeksu pracy (nie ważne czy u kolegi czy
    wujka) liczy sie do wymiaru urlopu.
    Pozdrawiam
    michał