PracaGrupypl.praca.dyskusje › odwolanie urlopu - epilog do grudnia ;)

  • 1. Data: 2003-03-04 14:16:17
    Temat: odwolanie urlopu - epilog do grudnia ;)
    Od: "QLmenn" <j...@s...where>

    Witam:)

    Kiedyś, kiedyś, w grudniu ub. roku, pytałem na grupie, czy można cofnąć
    urlop, który został miesiąc wcześniej podpisany. Okazało się, że można.
    Obiecałem wtedy podzielić się z wami informacją, czy - za przeproszeniem -
    zapieprz po 14h/dobę przez dwa tygodnie koło Świąt i Nowego Roku zostanie
    doceniony. Dziś już wiem - nie został. Zrobiliśmy wymagane zlecenie, ale
    premię (i to wyższą) dostali również ci, którzy nie powinni, bo nie
    uczestniczyli w projekcie, ale oficjalnie należą do mojej sekcji; niektórzy
    nie dostali NIC - choć pracowali ze mną ramię w ramię. Obiecywano nam złote
    góry, a spuszczono nas w - przepraszam Panie - gówniane doliny. Tak to się
    zakończyło.

    Pojawia się teraz pytanie: czy warto poświęcać urlop, zdrowie, czas, zapał
    za takie traktowanie (w zamian za co - za groźbę utraty pracy??)?

    Nie podaję co, gdzie i za ile - to nie ma znaczenia, choć szmal nie był
    mały. Chodzi o traktowanie ludzi. niektórzy z gąb szmaty sobie robią. Albo z
    nas robią szmaty.

    Pozostaje u człowieka niechęć do wszystkiego.

    I tak ten świat toczy się dalej...

    pzdr:)
    QLmenn