PracaGrupypl.praca.dyskusje › nauki przedmalzenskie warszawa

  • 1. Data: 2003-03-04 15:03:09
    Temat: nauki przedmalzenskie warszawa
    Od: "Szymon Kunysz" <s...@t...pl>

    czesc

    musze dzis isc na nauki przedmalzenskie gdzies w warszawie i najgorsze jest
    to ze sam musze znalesc gdzie takie sie odbywaja, bo baba twierdzi ze nic
    sie nie zajmuje sprawami slubowymi i ze ona ma wszystko na glowie a ja
    jestem len i obibok, co jest zreszta prawda. Stad moja prosba - moze mnie
    ktos uswiadomisc gdzie mozna znalesc taka liste gdzie w DC sa aktualnie
    naukie przedmalzeskie?

    pozdr
    shimon

  • 2. Data: 2003-03-04 15:10:33