PracaGrupypl.praca.dyskusje › GAZETA WYBORCZA - TEST

  • 1. Data: 2003-03-04 12:58:23
    Temat: GAZETA WYBORCZA - TEST
    Od: "-=Magi=-" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Moja prosba bedzie pewnie nietypowa, ale mam nadzieje, ze nie bedzie
    odbiegac od glownych zagadnien tej grupy:)
    Poszukuje Gazety Wyborczej z dnia 18-go lutego 2003 roku, a dokladnie
    dodatku do niej "Kujon Polski"; jest tam test predyspozycji jezykowych.
    Na stronach www. gazety juz sprawdzalam. Po pierwsze jest to odplatne a po
    drugie jest dosc duzo formalnosci.
    Jesli ktos posiada gazete, ktorej poszukuje, prosze o kontakt.
    Pozdrawiam!
    --
    -=Magi=-

  • 2. Data: 2003-03-04 20:20:48
    Temat: Re: GAZETA WYBORCZA - TEST
    Od: "Krzyku" <k...@p...fm>

    Użytkownik "-=Magi=-" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Witam
    > Poszukuje Gazety Wyborczej z dnia 18-go lutego 2003 roku, a dokladnie
    > dodatku do niej "Kujon Polski"; jest tam test predyspozycji jezykowych.

    Wiadomość poszła na priv.
    Krzyku

  • 3. Data: 2003-03-04 22:51:53
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "-=Magi=-" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > drugie jest dosc duzo formalnosci.
    > Jesli ktos posiada gazete, ktorej poszukuje, prosze o kontakt.

    a idzze do biblioteki czasopism.
    czy to takie trudne?

    --
    Nina Mazur Miller