PracaGrupypl.praca.dyskusjewdrożenie sytemu informatycznego › Re: wdrożenie sytemu informatycznego
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wdrożenie sytemu informatycznego
    Date: Sun, 16 Mar 2003 22:27:35 +0100

    3Admin napisał:

    > Proponuje przewrotne, zacząć od ...
    > "Marsz ku klęsce" - Edward Yourdon :)

    A to o tym - tak z ciekawosci pytam. Troche OT - przyznam sie, ze nie
    odpowiedzialem na post poprzednika, bo w mojej SUBIEKTYWNEJ praktyce i
    obserwacjach, nabralem obrzydzenia do dzialan opartych na teorii,
    dlatego ze przewaznie zaciemnialy one obraz (tudziez zabieraly
    niepotrzebnie czas i dawaly zajecie roznym opierdalaczom), podczas kiedy
    praktyka odbywala sie w przerwach pomiedzy bardzo madrymi spotkaniami i
    oparta byla raczej na determinacji i zdolnosciach ludzi a nie na teorii
    - moge z reka na sercu to powiedziec, bo mialem mozliwosc obserwowac
    prawie dokladnie rozwoju wdrazania duzego systemu bankowego,
    przedstawianego obecnie jako cudo.

    Flyer