PracaGrupypl.praca.dyskusjewdrożenie sytemu informatycznego › Re: wdrożenie sytemu informatycznego
  • Data: 2003-03-17 19:41:41
    Temat: Re: wdrożenie sytemu informatycznego
    Od: "Snajper" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytam o teorię tzn. pozycję literatury, bo jest mi ona niezbędna do
    napisania pracy licencjackiej. W chwili obecnej jestem w posiadaniu tylko
    jednej książki a to za mało by napisać pracę. Poza tym ja również biorę
    udział we wdrożeniu systemu, od strony praktycznej mógłbym również dużo
    napisać, ale to nie doktorat tylko licencjat i musze się opierać na
    "wypocinach" innych. I dlatego jest to dla mnie tak WAŻNE!!!!!!!!!
    pozdrawiam
    jarek