PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakim terminie umowa ?

  • 71. Data: 2007-07-16 13:48:56
    Temat: Re: w jakim terminie umowa ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007 22:15:40 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> wrote:

    >Bredzisz.

    Nic podobnego. Umowa jest zawarta. Oczywiście, dowiedzenie, że umowa
    ustnie została zawarta oraz ustalenie jej postanowień może być (i
    zazwyczaj jest) trudne, jednak nie jest niemożliwe. A umowa,
    niezależnie od tego, czy ma forme pisemną, czy ustną obowiązuje.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 72. Data: 2007-07-16 13:51:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007 18:23:39 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Oskarżony???

    Oskarżony, jesli popełniłby przestępstwo, co możliwe. Albo też
    pozwany.
    Tak czy inaczej ciężar dowodu po stronie wnoszącej. Dowiedź więc, że
    pracownik, który przychodził do pracy i pracoiwał, a nie podpisywał
    listy obecności faktycznie pracował oraz zawarł z pracodawcą taką
    umowę, jaką twierdzi, że zawarł. Pracodawca twierdzi co innego,
    pracownicy z którymi pracował delikwent twierdza, że istotnie
    pracował, jednak nie wiedzą jaką miał umowę, jedynie wiedzą to, co sam
    skarżący o tej umowie mówił.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 73. Data: 2007-07-16 13:52:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007 18:20:24 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Tyś się jednak z choinki urwał.
    >Sąd to jest na końcu. Najpierw jest skarga do inspekcji pracy. Ta
    >przeprowadza kontrolę i stwierdza, że jedna z osób wykonuje pracę
    >spełniającą cechy skutkujące powstaniem stosunku pracy, natomiast umowa
    >(żadna) nie została podpisana, brak także pisemnego potwierdzenia warunków
    >pracy.

    Co skutkuje nałożeniem mandatu na pracodawcę. I co dalej, panie
    anonimowy teorytyku?

    >W ogóle nie wiesz o czym piszesz, nie warto dyskutować z fantazjami.

    Właśnie. Ty znasz kodeks. Realiów - zero.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 74. Data: 2007-07-16 15:24:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:tvtm93dq3p1aq8avlmribch1epi7718dsq@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > warunków pracy.
    > Co skutkuje nałożeniem mandatu na pracodawcę. I co dalej (...)?
    Jednak nie rozumiesz, co czytasz.

    > Właśnie. Ty znasz kodeks. Realiów - zero.
    Twoja znajomość prawa - 0, znajomość realiów - 0, rozumu - 0.
    Idź już, koniec karmienia.

    --
    Jotte

  • 75. Data: 2007-07-16 15:27:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:dqtm93p6kb15jifjjknsf258g84u7b1qtp@4ax.com Adam

    > Oskarżony, jesli popełniłby przestępstwo, co możliwe. Albo też
    > pozwany.
    Co za nędza, nawet nie umiesz się po męsku przyznać, że strzeliłeś babola w
    swej kompletnej niewiedzy, tylko usiłujesz się wykręcać jak cipa.
    Wstyd i siara.

    Resztę bzdur ciachnąłem, bo nie ma sensu ich cytować ani na nie odpowiadać.

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2007-07-16 21:19:11
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 16 Jul 2007 15:48:56 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl>
    w <k...@4...com> napisał:

> [...]
    > zazwyczaj jest) trudne, jednak nie jest niemożliwe. A umowa,
    > niezależnie od tego, czy ma forme pisemną, czy ustną obowiązuje.

    Nie ma umowy na pismie, nie ma pracy, i tyle. Tupanie nóżką Adama P.
    niczego w tej materii nie zmieni.
    Jakby ci to: BTDT.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 77. Data: 2007-07-17 09:27:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 16 Jul 2007 21:19:11 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> wrote:

    >Bredzisz.
    >Nie ma umowy na pismie, nie ma pracy, i tyle. Tupanie nóżką Adama P.
    >niczego w tej materii nie zmieni.

    Mhm. Ale masz jakieś wsparcie, na przykład w ustawie?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 78. Data: 2007-07-17 09:29:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 16 Jul 2007 17:27:10 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Co za nędza, nawet nie umiesz się po męsku przyznać, że strzeliłeś babola w
    >swej kompletnej niewiedzy, tylko usiłujesz się wykręcać jak cipa.
    >Wstyd i siara.

    Masz rację, bardzo precyzyjnie opisałeś Swoje zachowanie.

    >Resztę bzdur ciachnąłem, bo nie ma sensu ich cytować ani na nie odpowiadać.

    Mhm. A teraz tłumaczenie z Twojego na polski:
    "musiałbym Ci przyznać rację, więc wyciąłem".
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 79. Data: 2007-07-17 09:30:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 16 Jul 2007 17:24:03 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Jednak nie rozumiesz, co czytasz.

    Typowe dla anonimowych, bezargumentowych pieniaczy.

    >Twoja znajomość prawa - 0, znajomość realiów - 0, rozumu - 0.

    Mhm. Widać właśnie wielką ilość konrargumentów.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 80. Data: 2007-07-18 09:19:29
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 11:27:53 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl>
    w <2...@4...com> napisał:

    > Mhm. Ale masz jakieś wsparcie, na przykład w ustawie?

    Oczywiście, wystarczy przeczytać KP Art. 29. § 2.
    Jak chcesz, możesz dalej robić z siebie idiotę, twoja wola.

    ja czyli jakub
    Revoke.