PracaGrupypl.praca.dyskusje › Banpol

  • 1. Data: 2007-07-11 17:46:30
    Temat: Banpol
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    Szukam opinii obecnych lub byłych pracowników o firmie Banpol,
    mieszczącej się w Katowicach,Warszawie, Poznaniu i Sopocie.
    Chodzi mi nie tylko o atmesferę wśród pracowników,
    ale również o prędkośc rotacji kadry.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000755-1, 2007-07-11
    Przetestowano na: 2007-07-11 19:46:31

  • 2. Data: 2007-07-12 08:36:53
    Temat: Re: Banpol
    Od: kgb007 <k...@p...wp.pl>

    TMO_News napisał(a):
    > Szukam opinii obecnych lub byłych pracowników o firmie Banpol,
    > mieszczącej się w Katowicach,Warszawie, Poznaniu i Sopocie.
    > Chodzi mi nie tylko o atmesferę wśród pracowników,
    > ale również o prędkośc rotacji kadry.

    Trzymać się z daleka jak najdalej!!

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_980724/p
    ublicystyka/publicystyka_a_1.html

  • 3. Data: 2007-07-12 08:41:43
    Od: "TMO-News" <a...@w...pl>

    To już, czytałem. U mnie pierwszym odruchem w takich przypadkach
    jest korzystanie z Google'a.
    Newsy z Rzeczpospolitej są dość stare - nbiemniej jednak dość niepokojące.
    Oczekuję informacji o działalności tej firmy w obecnych czasach.

  • 4. Data: 2007-07-12 08:55:37
    Od: kgb007 <k...@p...wp.pl>

    TMO-News napisał(a):
> [...]
    > Newsy z Rzeczpospolitej są dość stare - nbiemniej jednak dość niepokojące.
    > Oczekuję informacji o działalności tej firmy w obecnych czasach.

    wiesz do nie dawna miałem przyjemność pracować .....

  • 5. Data: 2007-07-26 19:47:53
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    Mogę dostać więcej szczegółów na temat tej firmy w dzisiejszych czasach.
    Zdecydowali się przyjąc moją nikczemną osobę do pracy i nie chciałbym
    wdepnąć w g...o.

    > wiesz do nie dawna miałem przyjemność pracować .....

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000760-3, 2007-07-26
    Przetestowano na: 2007-07-26 21:47:54