PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakim terminie umowa ?

  • 61. Data: 2007-07-13 16:20:24
    Temat: Re: w jakim terminie umowa ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:mqae93134dh7k0luh7262mq2harkatqcml@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > argumentację opartą o uregulowania prawne, a nie pieprz o dowodzeniu w
    > sądzie.

    > Ależ przedstawiam, szanowny anonimie. Pracownik ma marne szanse na
    > dowiedzenie przed sądem, że umowa którą zawarł z pracodawcą była taka,
    > jaką on przedstrawia, a nie taka, jak to zeznaje pracodwaca.
    Tyś się jednak z choinki urwał.
    Sąd to jest na końcu. Najpierw jest skarga do inspekcji pracy. Ta
    przeprowadza kontrolę i stwierdza, że jedna z osób wykonuje pracę
    spełniającą cechy skutkujące powstaniem stosunku pracy, natomiast umowa
    (żadna) nie została podpisana, brak także pisemnego potwierdzenia warunków
    pracy.
    W ogóle nie wiesz o czym piszesz, nie warto dyskutować z fantazjami.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2007-07-13 16:23:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:dgad93h75c927m2jbg45ic59p27a6639gp@4ax.com Adam

    > Wybacz, ale to pracodawca będzi eoskarzony, ciężar dowodu po stronie
    > wnoszącej.
    Oskarżony???

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2007-07-13 18:05:09
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > A na serio, to nie znajduję już żadnego sensu w dyskutowaniu z tobą. Brak
    > ci wiedzy, prorokujesz wyroki sądów - szkoda mi czasu na to, niczego się
    > od ciebie nie da sensownego dowiedzieć.

    Przecież ten Adam Płaszczyca to jakiś dzieciak który chce "wszcząć drakę"
    Nie warto denerwować się jego wypowiedziami a wręcz przeciwnie. Dobrze się
    bawić.

    Muszę przyznać, że spodobało mi się jego stwierdzenie:
    "Dla ułatwienia dodam, że regulamin pracodwacy, zgodnie z zasadami
    leksykalnymi jezyka polskiego, to taki, który ustala pracodawca."

    Czyli idąc tym tokiem myślenia to pracodawca może w tym regulaminie zapisać
    cokolwiek mu się spodoba. Na przykład "prawo do pierwszej nocy"
    Buahahahahahaha. Czy tego już nie było w jednej z naszych partii
    koalicyjnych? HA HA HA HA.

  • 64. Data: 2007-07-13 18:10:38
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > A swoją drogą, to miałeś pecha. Ja przez większość swojej kariery
    > pracowałem na umowę z premią uznaniową i _nigdy_ mi jej w żaden sposób
    > nie obcięto.

    Koledzy mi mówili, że to normalne w tamtej firmie. Na szczęście sytuacja na
    rynku pracy poprawiła się na tyle, że bez większego problemu można zmienić
    pracodawcę co zresztą zrobiłem.

  • 65. Data: 2007-07-13 19:50:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f78eqb$ma1$1@inews.gazeta.pl Gienek
    <g...@s...pl> pisze:

    > Przecież ten Adam Płaszczyca to jakiś dzieciak który chce "wszcząć drakę"
    > Nie warto denerwować się jego wypowiedziami a wręcz przeciwnie. Dobrze się
    > bawić.
    Masz rację, ale z dtugiej strony archiwa grup wiszą w necie parę lat. Ludzie
    przeglądają, szukają informacji. Może się zdarzyć, że ktoś przeczyta post
    takiego mądrego inaczej indolenta i wykorzysta wypisywane przez niego bzdury
    w praktyce. Ze szkodą dla siebie.
    Druga sprawa - szukasz informacji, i zanim się do niej dokopiesz (o ile się
    dokopiesz), to musisz się się przedrzeć przez tony wykwitów takich
    patałachów.
    Dlatego IMO warto dziadostwo tępić.

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2007-07-13 21:48:34
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Dlatego IMO warto dziadostwo tępić.

    Tylko jak takiego ignoranta wykurzyć z grupy? pl.praca.dyskusje nie jest
    niestety grupą moderowaną i nie ma komu wywalać stąd troli.

  • 67. Data: 2007-07-13 22:15:40
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 09:34:40 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl>

    Bredzisz.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 68. Data: 2007-07-14 21:13:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f78rt7$e82$1@inews.gazeta.pl Gienek
    <g...@s...pl> pisze:

    > Tylko jak takiego ignoranta wykurzyć z grupy?
    Nie da się. Powszechność i swoboda dostępu do informacji oraz zbiorowej
    wiedzy ma swoją
    cenę.

    --
    Jotte

  • 69. Data: 2007-07-16 13:46:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007 18:08:50 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Napisałem wyraźnie - na gruncie prawa pracy. Nie znasz go więc nie kombinuj,
    >bo gadasz jak Lepper.
    >Ja mam za ciebie znajdować usprawiedliwienia bzdetów, które wypisujesz?
    >Nie bądź śmieszny.

    Chcesz prawniczyć - prawnicz sobie.

    >A na serio, to nie znajduję już żadnego sensu w dyskutowaniu z tobą. Brak ci
    >wiedzy, prorokujesz wyroki sądów - szkoda mi czasu na to, niczego się od
    >ciebie nie da sensownego dowiedzieć.

    Tak na serio, jeśli ktoś zaczyna gadać o braku wiedzy to oznacza, że
    skońćzyły mu się argumenty, a poza teorioą nie ma zielonego pojęcia o
    realiach.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 70. Data: 2007-07-16 13:47:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007 23:48:34 +0200, Gienek <g...@s...pl>
    wrote:

    >Tylko jak takiego ignoranta wykurzyć z grupy? pl.praca.dyskusje nie jest
    >niestety grupą moderowaną i nie ma komu wywalać stąd troli.

    Banalnie - wystarczy, że wybierzesz opcje 'odsubskrybuj' i jednego
    trolla mniej.
    --
    ___________/ GG: 3524356