PracaGrupypl.praca.dyskusjew czym się kształcić??? › Re: w czym się kształcić???
  • Data: 2004-12-12 23:01:52
    Temat: Re: w czym się kształcić???
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> zapodał(a):

    > Mega rotfl.

    Sorry, ale sam jesteś rotfl ;>

    > Chyba nie wiesz co mowisz. Poznanie C/C++/C# to juz kilka lat.

    Nieee - to po prostu systematyczne kilka last studiów... "informatyk" bez podstawowej
    wiedzy programistycznej to nie informatyk... Sam nie jestem w zawodzie programisty,
    ale podstawowe rzeczy w jednym ze znanych języków (Pascal, C,C++, Delphi,
    Asembler, Java, etc.) napiszę.

    > Bazy danych - niby to samo - a jednak kazda inna. Znasz Oracle to nie znasz
    > MS SQL. Znasz MS SQL to nie znasz DB2. Znasz DB2 to nie znasz MySQL. A jak
    > bazy danych to moze PHP. Zaraz sie okaze za jak bazy danych + PHP to
    > wypadaloby znac i HTML, DMTML, JavaScript.

    No html informatyk powinien mieć w jednym palcu :) JavaScript - chociaż wiedzieć,
    jak wstawić do pliku :) PHP - trzeba znać (nawet, jak się nie programuje) - ale to
    moje zdanie.

    > Potem sie okaze ze aby to
    > dzialalo musisz umiec przynajmiej uruchomic Apache.

    Acha - masz rację.

    > Ale jak juz JavaScript
    > to czemu nie Java. Tylko ktora? EE, ME, ... ?? Tylko ze to prowadzi do
    > sytuacji gdy nie zna sie dobrze niczego a jedynie ma sie pojecie o tym ze
    > cos gdzies tam piszczy w trawie.

    Dokładnie - tak ma być. Trzeba wiedzieć, że gdzieś piszczy: a którąś dziedzinę
    znać b. dobrze.

    A Ty co robisz?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)