PracaGrupypl.praca.dyskusjew czym się kształcić??? › Re: w czym się kształcić???
  • Data: 2004-12-13 20:51:05
    Temat: Re: w czym się kształcić???
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncrrqia.lt5.arturcz@blabluga.hell.pl...
> [...]
    Tego
    > A czy ich kod napisany w dowolnym języku dało się czytać?
    >
    > Pozdrawiam
    > Czesiu
    >
    > PS. To pytanie retoryczne, nie musisz odpowiadać.
    "Nie muszem ale kcem" ;-))

    Chodziło mi o to, że aby powiedzieć, że się zna jakikolwiek język
    programowania trzeba trochę naklepać się linii kodu. Sama znajomość składni
    języka, słów kluczowych, funkcji standartowych itp. może być dopiero wstępem
    do nauki pisania software'u, po prostu trzeba się nauczyć "myśleć" w danym
    języku. Zresztą to samo dotyczy nauki języków obcych (angielski, niemiecki
    etc.)

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł