PracaGrupypl.praca.dyskusje › utrzymanie w Londynie?

  • 1. Data: 2006-02-07 19:32:54
    Temat: utrzymanie w Londynie?
    Od: Michał 'Adam' Adamski <w...@o...pl>

    Witam,
    Jaki jest przybliżony miesięczny koszt życia w Londynie? Chodzi mi o
    życie na średnim poziomie (wynajem pokoju), wyżywienie...

    Dzięki za info,
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-08 06:45:21
    Temat: Re: utrzymanie w Londynie?
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Michał 'Adam' Adamski napisał(a):
> [...]
    > Jaki jest przybliżony miesięczny koszt życia w Londynie? Chodzi mi o
    > życie na średnim poziomie (wynajem pokoju), wyżywienie...

    Jak zapewnie wiesz inteligencja w dużym uproszczeniu to umiejętnosć
    grzebania w wiedzy i zdolnosc do znajdywania odpowiedzi na pytania.

    Na tej grupie zdarzaly sie juz odpowiedzi na ten temat, ale jest
    odpowiedniejsza grupa dla Twojego pytania. Znajdziesz ją przez google.

    W ten prosty sposob uzyskales cenna wiedze kolego, wiec do dzieła!

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-02-08 17:30:35
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "Michał 'Adam' Adamski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki jest przybliżony miesięczny koszt życia w Londynie? Chodzi mi o życie na
    > średnim poziomie (wynajem pokoju), wyżywienie...

    Mieszkanie 25 - 65 GBP/tydzien (zaleznie od lokalizacji i standardu)
    Wyzywienie ok. 20 - 30 GBP/tydzien (jesli kupowane tylko w hipermarketach)

    Adam

  • 4. Data: 2006-02-08 20:17:39
    Od: Michał 'Adam' Adamski <w...@o...pl>

    czarny napisał(a):

> [...]
    > odpowiedniejsza grupa dla Twojego pytania. Znajdziesz ją przez google.
    >
    > W ten prosty sposob uzyskales cenna wiedze kolego, wiec do dzieła!

    Ameryki nie odkryłeś, wszystko było już kiedyś na Googlach. A czego nie
    było tego pewnie nie ma.
    Ale czasem chce mieć aktualne dane i wtedy piszę na grupach.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-02-08 21:50:59
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Ale czasem chce mieć aktualne dane i wtedy piszę na grupach.
    nie sądzisz że czytelniejsza byłaby informacja "przeguglałem, mam takie i
    takie wiadomości sprzed pół roku, czy coś się zmieniło" ?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2006-02-08 22:14:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Adam <...@...pl> wrote:

    > Mieszkanie 25 - 65 GBP/tydzien (zaleznie od lokalizacji i standardu)

    Cholera. A znajomi żyjąc na średnim poziomie, płacą bodajże 1.2k funtów
    miesięcznie za mieszkanie... Muszę im powiedzieć, że tu taka okazja za
    grosze...

    A konkretnie - to co wymieniłeś to chyba za przeproszeniem jakieś nory
    do mieszkania w X osób w jednym mieszkaniu. Przypominam, że mówimy
    cały czas o Londynie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2006-02-08 23:13:20
    Od: Michał 'Adam' Adamski <w...@o...pl>

    gromax napisał(a):
    > nie sądzisz że czytelniejsza byłaby informacja "przeguglałem, mam takie i
    > takie wiadomości sprzed pół roku, czy coś się zmieniło" ?

    Może i by była. Ale czy nie można się czasem o coś zapytać. Nie
    tłumacząc się i nie podając wszystkiego co już wiem na ten temat?

    Zgadzam się, że przedmówca po części miał rację i nie ma co zaśmiecać
    grup. Także ciągnac dalej ten temat, który gościł tu (i tam) milony razy.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-02-09 21:27:19
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Michał 'Adam' Adamski wrote:
    > Ale czasem chce mieć aktualne dane i wtedy piszę na grupach.

    koszty się nie zmieniły przez ostatni rok. Wynajęcie niewielkiego
    mieszkania w Londynie kosztuje od ?800 do ?1500 na mc, obiad dla jednej
    osoby w barze czy pubie jakieś ?10, a w restauracji trzy lub więcej razy
    tyle, mleko czy chleb w supermarkecie nieco poniżej funta, kilo jabłek
    półtora funta, tyle samo co przejazd autobusem, bilet miesięczny do
    poruszania się po Londynie od ~20 do ponad ?100 .

    B.

  • 9. Data: 2006-02-09 21:28:32
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Adam wrote:
    > Mieszkanie 25 - 65 GBP/tydzien (zaleznie od lokalizacji i standardu)

    gdzie można tak tanio mieszkać?

    B.

  • 10. Data: 2006-02-09 21:36:10
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A konkretnie - to co wymieniłeś to chyba za przeproszeniem jakieś nory
    > do mieszkania w X osób w jednym mieszkaniu. Przypominam, że mówimy

    :) no tak - zle sformulowalem..jest to cena za miejsce w mieszkaniu
    wieloosobowym..
    po przeczytaniu postu przyjalem nieslusznie pewne zalozenia..

    Pozdrawiam,
    Adam