PracaGrupypl.praca.dyskusje › utrzymanie w Londynie?

  • 11. Data: 2006-02-11 10:10:27
    Temat: Re: utrzymanie w Londynie?
    Od: "misiek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Michał 'Adam' Adamski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dsasl7$ogr$1@achot.icm.edu.pl...
    > Witam,
    > Jaki jest przybliżony miesięczny koszt życia w Londynie? Chodzi mi o życie
    > na średnim poziomie (wynajem pokoju), wyżywienie...
    >
    > Dzięki za info,
    > pozdrawiam
    Czesc mam pytanko ile wynosi średnia płaca w Angli
    :) pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-02-16 11:37:20
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    > Czesc mam pytanko ile wynosi średnia płaca w Angli
    > :) pozdrawiam

    ok ?24000 na rok, brutto. Szczegółowe dane pod
    http://www.statistics.gov.uk/StatBase/Product.asp?vl
    nk=14203
    krótka analiza
    http://www.statistics.gov.uk/cci/nugget.asp?id=285
    więcej różnorodnych danych i analiz na temat:
    http://www.statistics.gov.uk/CCI/Nscl.asp?ID=8242

    B.

  • 13. Data: 2006-02-21 00:51:07
    Od: s...@o...pl

    Alez jestescie jebn...ci. NIkt nie moze facetowi po prostu napisac ze to tyle i
    tyle funciakow?
    gdybym wiedzial to napisalbym a nie moralizowal.
    To najwieksza zmora tego internetu, nikt nie odpowie tylko kur... moralizuja.
    Ja tez chce wiedziec ile to?
    Rownie dobrze kazde zadane tu pytanie mozna by wygooglowac, i moze wlasnie w
    rekordach googlsa trafic na to forum.
    Co za jelopy..
    szkoda tu kogokolwiek pytac...

  • 14. Data: 2006-02-21 15:46:22
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja tez chce wiedziec ile to?
    > Rownie dobrze kazde zadane tu pytanie mozna by wygooglowac, i moze wlasnie

    Bo Ci co wiedzą to mieszkają w Anglii i nie siedzą na pl.praca.dyskusje :-)
    tylko szaleją na oxford st.

    Pozdr
    Kriss