PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa-zlecenie

  • 1. Data: 2006-02-07 14:01:39
    Temat: umowa-zlecenie
    Od: "Tomix" <l...@p...onet.pl>

    Czy to prawda, że wykonując pracę na umowę-zlecenie,
    nie mozna zarejestrowac sie jako bezrobotny w Urzedzie Pracy?
    Logicznie patrząc: wykonując taka umowę nie jest sie bezrobotnym tylko
    często za naprawde niewielkie grosze...
    Jak to jest napradę z UP?

    Tom

  • 2. Data: 2006-02-07 14:18:06
    Temat: Re: umowa-zlecenie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tomix porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy to prawda, że wykonując pracę na umowę-zlecenie,
    > nie mozna zarejestrowac sie jako bezrobotny w Urzedzie Pracy?
    Prawda
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-02-07 18:45:35
    Od: "Tomix" <l...@p...onet.pl>

    > Prawda

    a co wtedy z ubezpieczeniem zdrow.??

  • 4. Data: 2006-02-07 20:20:56
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tomix napisał(a):
    > a co wtedy z ubezpieczeniem zdrow.??
    No i tu jest zonk:( Nie ma. Aczkolwiek z tego co wiem to jesli
    wspolmalzonek pracuje na umowe o prace, to mozna byc ubezpieczonym (bez
    rejestrowania sie w UP jako bezrobotny) z racji bycia wspolmalzonkiem (w
    praktyce bedziemy to testowac jesienia).
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-02-07 23:10:13
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

> [...]
    > rejestrowania sie w UP jako bezrobotny) z racji bycia wspolmalzonkiem (w
    > praktyce bedziemy to testowac jesienia).

    Moja firma "podbija" ksiązeczkę ubezpieczeniową dla osób pracujących na
    umowę zlecenie.
    Jesli firma "podbije", w obecnym systemie ubezpieczń zdrowotnych, nikt tego
    nie kwestionuje i nikt nie sprawdza.
    Status w UP nie ma znaczenia.
    Zatrudnienie na u-zlecenie, obliguje do odprowadzania ww skladek.
    Nie wiem jak ma sie sytuacja dla malżeństwa.

    SS

  • 6. Data: 2006-02-08 07:36:13
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Radio69 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Moja firma "podbija" ksiązeczkę ubezpieczeniową dla osób pracujących na
    > umowę zlecenie.
    No coz... mi nie podbijala firma tylko ZUS.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl