PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop na zadnie raz jeszcze › Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    Date: Sat, 3 Jun 2006 06:52:33 +0200

    > Nie jestem w stanie zweryfikować, czy piszesz całą prawdę i czy w ogóle
    > prawdę, choć mocno w to powiątpiewam.
    > Ale załóżmy, ze faktycznie skutecznie udaje ci się na razie łamać prawo
    > pracy. No i co z tego? Trafisz wreszcie na kogoś, kto cię usadzi jak
    > trzeba
    > i przestaniesz podskakiwać.

    Teeeeeeee :))))) Jotte .... Ty mnie nie strasz :)))))))))))
    Ja nie staram się łamać prawa !!!!!!!!!!!!!!
    Weryfikować mnie ... a po co ??????
    Ja się staram opierać na przepisach prawa ... :))))
    Po kolei:
    Jest następujące rozporządzenie:
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ
    z dnia 15 maja 1996 r.
    w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy.
    (Dz. U. z dnia 30 maja 1996 r.)
    Na podstawie art. 2982 Kodeksu pracy zarządza się, co następuje:

    I nie byłoby w tym nic szczególnego ..... gdyby nie zawierało następującego
    fragmentu:

    § 2. 1. Pracownik powinien uprzedzić pracodawcę o przyczynie i przewidywanym
    okresie nieobecności w pracy, jeżeli przyczyna tej nieobecności jest z góry
    wiadoma lub możliwa do przewidzenia.
    2. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających stawienie się do pracy,
    pracownik jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić pracodawcę o przyczynie
    swojej nieobecności i przewidywanym okresie jej trwania, nie później jednak
    niż w drugim dniu nieobecności w pracy. Jeżeli przepisy prawa pracy
    obowiązujące u danego pracodawcy nie określają sposobu zawiadomienia
    pracodawcy o przyczynie nieobecności pracownika w pracy, zawiadomienia tego
    pracownik dokonuje osobiście lub przez inną osobę telefonicznie lub za
    pośrednictwem innego środka łączności albo drogą pocztową, przy czym za datę
    zawiadomienia uważa się wtedy datę stempla pocztowego.

    KUNA !!!!!!!!!!!
    u mnie przepisy obowiązujące u danego pracodawcy określają jasno sposób
    zawiadomienia pracodawcy o przyczynie nieobecności
    Pracownik ma to zrobić wypełniając w siedzibie przedsiębiorcy druk urlopowy
    !!!!!!!!!
    JASNEE !!!!!!!!! ??????
    Przepisem prawa pracy u danego pracodawcy jest umowa o pracę, regulamin
    pracy, obwieszczenie
    ooooooooooooo powinienem go nazwać drukiem nieobecności :)))))

    Napisz teraz że nie mam racji :)))))))))))))))))))))))))

    > Nie bądź śmieszny.
    > I klawiaturę sobie wyczyść bo się zacina.

    Jotte moja klawiatura jest ok ..... ale lubię się uśmiechać ... a że uśmiech
    mam głupkowaty ... to taka już moja natura :))))))))))))))
    ale poza tym to chyba czuję się dobrze :)))))))))))))
    A I POKRZYCZEĆ LUBIĘ !!!!!!!!!!!! !
    zawsze to łagodzi stres :))))) nieeeeeeeeeeeeee ??????:)))