PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na obronę

  • 1. Data: 2004-01-05 10:03:35
    Temat: urlop na obronę
    Od: "Grzegorz Rakowski" <g...@e...pw.edu.pl>

    Witam

    Mam takie pytanko

    Jestem studentem zatrudnionym na umowe o pracę na czas nieokreslony. Czy
    przysluguje mi jakis urlop na
    pisanie/obronę pracy magisterskiej ???

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Rakowski

  • 2. Data: 2004-01-05 11:01:02
    Temat: Re: urlop na obronę
    Od: AdVerto <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Grzegorz Rakowski napisał:
    > Witam
    >
    > Mam takie pytanko
    >
    > Jestem studentem zatrudnionym na umowe o pracę na czas nieokreslony. Czy
> [...]
    Przysługuje - chyba o ile sie orientuje 21 dni, ale tylko w przypadku
    jezeli firma wyslala Cie na te studia, lub uzyskales oficjalne
    pozwolenia na ich odbycie - tak przynajmniej jeszcze bylo do niedawna,
    ale mysle ze raczej nic sie nie zmienilo w tym temacie
    Beata

  • 3. Data: 2004-01-05 13:04:11
    Temat: Re: urlop na obron
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witaj,
    Radzę zapoznanie się z rozp. MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie
    zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji... (Dz. U. Nr 103, poz. 472).

    wa

    Użytkownik "Grzegorz Rakowski" <g...@e...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:btbcpt$guc$1@news.lublin.pl...