PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop bezpłatny..kilka pytań

  • 1. Data: 2002-06-27 08:03:43
    Temat: urlop bezpłatny..kilka pytań
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

    mam pytanko w zw. z urlopem bezpłatnym.
    Jestem zatrudniony na pełen etat i tak sobie myślę, że dobrze by było na
    wakacje więcej zarobić
    i wymyśliłem sobie takie cudo, że pójdę na urlop bezpłatny ;)
    w zw. z tym jakie wiążą się konsekwencje....
    chodzi mi o to, że jak będę na takim urlopie 3 miesiące...
    ...to jaki to ma wpływ na
    a).. mój urlop
    b).. umowę o pracę (jeśli w ogóle ma)
    c).. ogólnie ??
    Po prostu chodzi mi o to, czy oprócz konsekwencji nie otrzymania pensji i
    nie zapłaconych ZUSów,
    przebywanie na takim urlopie dłuższy czas, może jeszcze cuś wywołać.
    .
    Z Powagą Astucci ;)

    --
    Artist
    ** a...@h...pl **

  • 2. Data: 2002-06-27 08:19:35
    Temat: Re: urlop bezpłatny..kilka pytań
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > w zw. z tym jakie wiążą się konsekwencje....
    > chodzi mi o to, że jak będę na takim urlopie 3 miesiące...

    trzy miesiace bezplatnego zmniejsza ci przyslugujacy urop za ten rok o 3/12
    naleznego . Moge dodac jeszcze, z epracodawca musi sie zgodzic na ten
    urlop..sam nie wymusisz...Pozostale pytania...nie wiem

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-06-27 15:24:26
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Astucci" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie zapłaconych ZUSów,
    > przebywanie na takim urlopie dłuższy czas, może jeszcze cuś wywołać.

    dorzuce jeszcze swoje pytanie
    czy bedac na urlopie bezplatnym, pracodawca nie placi Zus?
    czy jest to jakos uzaleznione od dlugosci urlopu?

  • 4. Data: 2002-06-28 11:35:10
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    masz urlop w 3/4 dlugosci normalnego (bo 3 mies nie pracujesz)

    raczej nie ,....

    brak pensji, oplat ZUS i pochodnych ..

    tak - w dziesiejszych czasach po dluzszym bezplatnym czesto zwolnienie z
    pracy .....

    Jean