PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kończysz studia nie wiesz co z wojskiem to zobacz to

  • 1. Data: 2002-06-26 14:01:53
    Temat: Kończysz studia nie wiesz co z wojskiem to zobacz to
    Od: "Fazero" <f...@N...poczta.gazeta.pl>

    Z ostatniej chwili:

    Minister J. Szmajdziński zapowiedział, że od 1 stycznia 2004 roku zasadnicza
    służba wojskowa trwać będzie 9 miesięcy, a nie jak dotychczas dwana&para;cie.
    Dodał, że tegoroczni absolwenci wyższych uczelni nie będ&plusmn; powoływani do
    wojska, a więc przeniesieni zostan&plusmn; do rezerwy bez przeszkolenia.
    Zarz&plusmn;dzenie
    MON w tej sprawie ukaże się w IV kwartale br. Przemawiaj&plusmn; za tym nie tyle
    względy ekonomiczne, co wystarczaj&plusmn;ce &#8211; na dzień dzisiejszy - tzw.
    zasoby
    rezerwy kadrowej WP. Ochotnicy, którzy zamierzaj&plusmn; pełnić zawodow&plusmn;
    służbę
    wojskow&plusmn;, będ&plusmn; mogli odbyć przeszkolenie w WSO.

    Ja już się cieszę, ale muszę to sprawdzić.

    Pozdrawiam
    Fazero

  • 2. Data: 2002-06-26 14:15:46
    Od: "robert" <r...@i...pl>

    co ty, nie czytasz grupy, czy co? to juz bylo i to kilka razy, temat
    przewalkowany i zakonczony......

    http://www.gazeta.pl/usenet/